راز ثروت آفرینی برادران سالخورده دلیجانی

دو برادر سالخورده دلیجانی کارآفرینی و رونق تولید را معنای دیگر بخشیدند.

 عده‌ای بر این باورند که ثروت آفرینی فقط برآمده از دل کارگاه‌های کوچک بزرگ صنعتی یا فعالیتی نو در بخش کشاورزی است، اما دو برادر سالخورده ساکن شهرستان دلیجان  با پیشه کردن شغل قدیمی پدر خود کارآفرینی و رونق تولید را معنای دیگر بخشیدند.

برادران جلالی که اکنون  صاحب  بزرگترین مجمتع خدماتی رفاهی کشور هستند در ابتدا با یک رستوران کوچک شروع کردند اما هم می دانستند چکار دارند می کنند و هم با پشت کار ادامه دادند تا به ثروت آفرینی رسیدند.

جلالی مدیر عامل بزرگترین مجمتع خدماتی رفاهی کشور گفت: ۷۰ سال پیش حاج عباس جلالی معروف به عمو عباس دلیجانی‌ها نخستین رستوران کوچک شهر کمتر برخوردار را درگوشه تنها میدان این شهر افتتاح کرد.

جلالی افزود: من و برادر بزرگتر از همان کودکی در محل کسب پدر فعالیت می‌کردیم و عشق به کار و یاری به نیازمندان و افراد بی بضاعت را از او آموختیم.

او اضافه کرد: همواره اندیشه ادامه راه پدر را در سر می‌پروراندیم تا اینکه قرار گرفتن شهر دلیجان در مسیر شاهراه مواصلاتی چند استان بستر کار را فراهم کرد.

برادران جلالی از سال ۹۱ با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان شروع کردند و با افتتاح رستوران، تالار پذیرایی، فروشگاه‌های بزرگ، اماکن اقامتی و ایجاد ۴۰۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی کشور را راه اندازی کردند.

برادر بزرگتر برادران جلالی گفت: رونق کار وثروت آفرینی در این مجموعه بزرگ تا پیش از کرونا برقرار بود و از سال گذشته به دلیل شیوع بیماری و کاهش سفر‌ها زیان‌های بسیار متوجه حرفه ما شد.

جلالی افزود:، اما با اجرای طرح توسعه جدید و راه اندازی چند فروشگاه دیگر رونقی دوباره به مجتمع بازگشت.

او ادامه داد: امیداست بعد از بهبود شرایط کرونایی کشور و راه اندازی فاز دیگر این مجتمع شرایط برای ایجاد ۲۰۰ شغل دیگر برای جوانان دلیجانی نیز فراهم شود.

کسب درآمد و ثروت آفرینی راه و روش عجیب و غریب ندارد فقط کافی است به زندگی خودمان و اطراف مان به گونه‌ای دیگر نگاه کنیم؛ و به قول شاعر
چشم‌ها را باید شست جور دیگر باید دید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
50 میلیارد ؟!
400 تا جوان که یا گارسون شدن یا کارگر خدماتی معمولا هم با حداقل حقوق و مزایا . البته خب بیکار نیستن دیگه . شغل براشون ایجاد شده . انشاالله که حقوق اداره کار میگیرن و بیمه هستن و از کارشون راضی هستن . انشا الله