با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت؛

بهره برداری از ۱۸۵ سایت تلفن همراه روستایی در هرمزگان/ دسترسی ۳۵ هزار نفر از مردم بشاگرد به شبکه ملی ارتباطات

بهره برداری از ۱۸۵ سایت پوشش و تقویت تلفن همراه روستایی و اینترنت در روستا‌های هرمزگان امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز بهره برداری از ۱۸۵ سایت پوشش و تقویت تلفن همراه روستایی و اینترنت در روستا‌های هرمزگان آغاز شد.

امیر یگانه، مدیر عامل شرکت مخابرات هرمزگان گفت: ۱۸۵ سایت پوشش و تقویت تلفن همراه روستایی و اینترنت در شهرستان‌های بندرعباس، بشاگرد، حاجی آباد، بندرلنگه، قشم، پارسیان، جاسک، بندرخمیر، رودان، سیریک و بستک راه اندازی شده است.

یگانه افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۱۸۶ میلیارد تومان هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


او گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها ۲۸۱ روستا با جمعیت ۱۲۶ هزار نفر از خدمات اینترنت پرسرعت، تقویت آنتن دهی تلفن همراه و اتصال به شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند شدند.

مدیر عامل مخابرات هرمزگان گفت: ۲۲ سایت دیگر هم در هرمزگان تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسند.

دسترسی ۳۵ هزار نفر از مردم روستا‌های بشاگرد به شبکه ملی ارتباطات

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در مراسم بهره برداری از این طرح ها با بیان اینکه اکنون ۸۵ درصد از روستا‌های شهرستان بشاگرد به شبکه ملی ارتباطات متصل هستند، گفت:در حال حاضر این روستا‌ها از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند و دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند در شرایط کرونا و تعطیلی مدارس از آموزش‌های مجازی بهره‌مند شوند.

آذری جهرمی افزود: اکنون حدود ۳۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان بشاگرد به شبکه ملی ارتباطات دسترسی دارند که این موضوع به توسعه این منطقه و ارتقای زندگی مردم کمک خواهد کرد.

او با اشاره به نقش مهم گروه‌های جهادی در اجرای طرح‌های مخابراتی در منطقه بشاگرد گفت: تا پایان امسال همه روستا‌های شهرستان بشاگرد به شبکه ملی ارتباطات متصل می‌شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.