تجلیل از برگزیدگان جشنواره انقلاب اسلامی در آئینه قرآن و عترت

آئین اختتامیه جشنواره انقلاب اسلامی در آئینه قرآن و عترت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در سالن مولانا مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برگزار و از نفرات برگزیده تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جشنواره انقلاب اسلامی در آئینه قرآن و عترت را به مناسبت چهل و دومین سالگردپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۳ بخش مسابقه قرائت تحقیق و ترتیل سوره مبارکه فجر، مسابقه تحریر آیات و خطبه نهج البلاغه در خصوص پیروزی حق بر باطل، مسابقه مقاله نویسی در باره نقش قرآن و عترت در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کرد.

در  ویژه برنامه دهه فجر استان قزوین "انقلاب اسلامی در آیینه قرآن و عترت"  ۱۰۰  اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت ۳۰ اثر به عنوان آثار برگزیده جشنواره انتخاب و به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اهدا گردید.

در رشته قرائت آقایان جواد رفعتی رتبه اول، مهدی بهاری رتبه دوم و مسعود لطفی رتبه سوم را از آن خود کردند.

در رشته ترتیل آقایان مهدی جوزی، حسین خلیلی، محمد امین رحیمی، علی اصغر آقاجانی و محمد یاسین رئیسی به ترتیب حائز رتبه اول تا پنجم شدند.

در رشته ترتیل کودکان و نوجوانان محمد طه رئیسی شایسته تقدیر شناخته شد و خانم‌ها معصومه حمیدی، مرضیه سهرابی، مهتاب افتخاری، حنانه سادات حسینی به عنوان رتبه‌های اول تا چهارم شناخته شدند.

در رشته ترتیل کودکان و نوجوانان نیز فاطمه علوی منش شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته خوشنویسی (نستعلیق) محمدرضا سلیمانی رتبه اول، کلهری رتبه دوم، اکرم چگینی رتبه سوم، عباس خمسه رتبه چهارم را کسب کردند و در "شکسته نستعلیق" یونس رضایی رتبه اول، علی‌اکبر حمیدی رتبه دوم، مهدی بهاری رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش مقاله نیز نسیم طاهرخانی، زینب خدایاری، سارا زارعی، آوا فرمانبر، هاجر رضایی لایه و فاطمه حیدری به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا ششم شدند.

آرزو مافی نژاد به عنوان شایسته تقدیر در خط لاتین و حسن ملاحاجی آقایی نیز به عنوان شایسته تقدیر در خط ثلث شناخته شد.

این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش استان قزوین، موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین و همچنین انجمن خوشنویسان استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار