خودکشی پسرعموهای هندی به خاطر یک عشق مشترک!

عشق و علاقه دو پسرعموی هندی به یک دختر مشترک آنها را به خودکشی همزمان سوق داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو نوجوان هندوستانی در تصمیمی احساسی و بدون تعقل به دلیل علاقه به یک دختر مشترک زندگی خود را پایان دادند. در این اتفاق تلخ «ماهنِدرا گورجار» و «دِوراج گورجار» ۲۳ ساله با پریدن در مقابل یک قطار خودکشی کردند. این اتفاق در اوایل روز دوشنبه و در منطقه «بوندی» واقع در ایالت راجاستان هند رخ داد.

اجساد این دو نوجوان در نزدیکی ایستگاه «گودلا» یکی از خطوط راه آهن بمبئی هند پیدا شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی روی دست هر دو قربانی نام «آشا»، دختر مورد علاقه آن‌ها حک شده بود.


بیشتر بخوانید


اما پس از مرگ این دو نوجوان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که آن‌ها پیش از انجام خودکشی ویدئویی را نیز خطاب به خانواده‌های خود ضبط کرده بودند. در این ویدئو که بعدا منتشر شد آن‌ها در مورد اینکه از سوی هیچ فردی برای انجام خودکشی تحت فشار نگرفته اند صحبت می‌کنند. در این ویدئو صدای یکی از آن‌ها شنیده می‌شود که رو به دوربین می‌گوید: «ما شخصا چنین تصمیمی گرفتیم. هیچ کس در این باره مقصر نیست.»

خودکشی

بنا به گزارش پلیس هند تصاویر و جزئیاتی که از تلفن همراه این دو نوجوان به دست آمد نشان از علاقه آن‌ها به یک دختر مشترک می‌داد. اجساد قربانیان پس از معاینه به خانواده‌های آن‌ها تحویل داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
خاک بر سر شدن واقعی ‌.‌‌احمق
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۴:۲۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
بی عقل های نادان و جوگیر چیزی که در کشور هند فراوان هست دختره، اصلا یه نفر مگه ارزش داشت که شما این کارو کردید ، تا عقل نباشد جان در عذاب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
واقعا جوانی نیمی از دیوانگی است
خب قرعه کشی میکردن تا ببینن نظر خدا چیه و بازنده خودکشی کنه بهتره چون حداقل به جای دو نفر یه نفر از بین میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
جنون که با قرعه کشی حل نمیشه . مشاوره برای همین وقتاست
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۰:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
راه حل عشق اول عشق دوم است