صحنه وحشتناک پرش گله گوزن ها در مقابل رانندگان!

رانندگان با دیدن صحنه پرش غافلگیرانه گله گوزن ها در مقابل خودرو واکنشی سریع از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از خطراتی که ممکن است جان رانندگان را در هنگام رانندگی مورد تهدید قرار دهد ورود غیرمنتظره حیوانات به داخل جاده است. به همین خاطر رانندگان در هنگام رانندگی به ویژه در جاده‌های خارج از شهر باید مراقب این خطر باشند. مانند اتفاقی که به تازگی برای دو راننده در ایالت میشیگان آمریکا رخ داد.

این دو راننده در بزرگراهی در امتداد یک جنگل در میشیگان در حال عبور بودند که ناگهان گله‌ای گوزن‌ها در مقابل خودرو‌های آن‌ها به داخل جاده پریدند. در این ویدئو دست کم ۶ گوزن مشاهده می‌شود که ناگهان از یک طرف جنگل وارد اتوبان می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد که هر دو راننده با ترمز به موقع از حادهث‌ای تلخ جلوگیری می‌کنند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو در فیسبوک منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفت. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح این ویدئو نوشت: «به نظر می‌رسد هیچ یک از این گوزن‌ها زخمی نشدند، اما من مطمئم برخی از آن‌ها حسابی ترسیدند.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من فقط با دیدن این ویدئو دچار ترس و وحشت شدم، چه برسد به این رانندگان.» همچنین کاربر دیگر نوشت: «عکس العمل هر دو راننده عالی بود. خوشحالم که نه به این رانندگان و نه گوزن‌ها آسیبی وارد نشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
خوب وقتی میگن محل عبور گوزن آرومتر برونید مگه گوزن هستید آخه؟؟؟؟
آخرین اخبار