تولیت حرم حضرت معصومه (س):

باید دست دلالان کوتاه شود

آیت الله سعیدی گفت:دولت با کوتاه کردن دست دلالان وضعیت معیشت را سامان دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی ،تولیت حرم حضرت معصومه (س) امروز در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی ،وزیر کشور  با اشاره به مقاومت خوب مردم در مقابله با کرونا و فشار‌های اقتصادی گفت: دولت هم باید با کوتاه کردن دست دلالان که مصداق مفسد اقتصادی هستند وضعیت معیشت مردم را سامان دهد.


او در ادامه  تشرف مردم به اماکن مقدس را سبب ترویج آرامش دانست وافزود: البته این حضور با اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.


وزیر کشور هم در این دیدار از عملکرد خوب حرم رضوی، حرم مطهر فاطمه معصومه (س) و بقاع متبرکه در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی  تشکر کرد.

او سال ۱۳۹۹ را افتخاری برای ملت ایران خواند وافزود: ملت ایران در این سال سخت با مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه، دشمن را به زانو وکرنش در آوردند.

رحمانی فضلی با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات آمریکا گفت: ترامپ بار‌ها خواسته بود که با رئیس جمهور دیدار کند تا بتواند از پس آن در انتخابات توفیق داشته باشداما هر بار با درب بسته مواجه شد.

رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز با سفر به شهر مقدس قم با با حضور در دفتر آیات ناصر مکارم شیرازی،حسین نوری همدانی،لطف الله صافی گلپایگانی و جوادی آملی با این مراجع معظم  تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

بهرام سرمست، استاندار قم و حجت الاسلام نمازی ،مشاور امور روحانیت وزیر کشور را در این دیدار‌ها همراهی کردند.

این دیدار‌ها بدون حضور خبرنگاران انجام شد.

رحمانی فضلی در ادامه سفر به قم عصر امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرداری قم شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.