باخت مس نوین در جام حذفی

در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، مس نوین کرمان در خانه نتیجه را به پرسپولیس تهران واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در مرحله یک شانزدهم جام حذفی که عصر امروز جمعه ۲۲ اسفندماه برگزار شد، مس نوین کرمان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان به مصاف هم رفتند.

مس نوین در این دیدار با ترکیب آرمان شهدادنژاد، امیرحسین طاهری، حجت ده شیخ، عارف زینلی، امین کاظمیان، کیان عباسپور، علی خلیلی، لیرضا قادری، یلاد پورصف شکن، امیرحسین صالحی و حسین تهامی به میدان رفت.

به دلیل درگذشت پدر حجت ده شیخ، بازیکن تیم مس نوین بازی با یک دقیقه تاخیر برگزار شد.

در نهایت تیم پرسپولیس توانست با سه گل، مس نوین را شکست دهد. گل نخست را کمال کامیابی نیا به ثمر رساند و گل‌های دوم و سوم با ضربه عالیشاه وارد دروازه شد تا پرسپولیس صعود بی دردسری را تجربه کند.

هافبک شماره ۲ سرخپوشان که در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت، در جام حذفی نیز برای تیمش درخشید. او در نیمه اول دو موقعیت خلق کرد که یکی تبدیل به گل شد، اما داور آفساید گرفت. عالیشاه در نیمه دوم خودش وارد عمل شد و روی دو موقعیت توانست دروازه را باز کند. گل دوم امید با ضربه سر از زاویه بسته زده شد.
 
این دیدار را محمد حسین ترابیان قضاوت کرد، این درحالیست که طبق اعلام قبلی کمیته داوران، قرار بود عباس راکی این مسابقه را داوری کند. 

مرتضی یوسف شهریاری کمک‌داور اول، مازیار معتمد نیا کمک‌داور دوم و رضا قاسمی داور چهارم این دیدار بودند و ابوطالب طاهریان نیز بر بازی نطارت داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.