رونمایی از کتاب سردار ماووت در بافق

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: کتاب خاطرات سردار شهید اکبر شاهپور زاده در قالب سه بخش زندگینامه، خاطرات و عکس سردار ماووت در بافق رونمایی شد.

سرهنگ منصور زارع مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس یزد در حاشیه آیین رونمایی از کتاب سردار ماووت در بافق، گفت: یکی از اهداف این نهاد نشر فرهنگ و تولید و چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس است.

او با بیان اینکه در سال جاری در قالب کنگره چهار هزار شهید استان یزد اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: به این منظور حدود ۱۰۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس چاپ و بخش عمده آن در اجلاسیه رونمایی می‌شود.

زارع تصریح کرد:در کتاب سردار ماووت، خاطرات سردار شهید اکبر شاهپور زاده در ۱۲۸ صفحه و در سه بخش زندگینامه، خاطرات و عکس به همت سید کاظم عباس زاده نویسنده بافقی نگاشته شده است.

او ادامه داد: مطالب این کتاب به همت این نویسنده بافقی در طول یکسال تحقیق و پژوهش شده و با همکاری مرکز حفظ آثار یزد به چاپ رسیده است.

امسال پنج کتاب در شهرستان بافق رونمایی شده که دو کتابِ سردار شیاکوه، خاطرات سردار شهید محمود اکبریان و سردار ماووت، خاطرات سردار شهید اکبر شاهپور زاده در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار