انجام ۱۲ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: در ۲۴ ساعته گذشته ۱۲ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان این شهر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صادق پور سینا، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۵ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهرهمدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۵ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در دیزج، حریق مغازه در خیابان مهدیه، انفجار مغازه در روستای چشین، حریق مخروبه در بلوار جهانیان و حریق درختان در بلوار ارم بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک بهشتی، ۳ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در علی آباد، جوادیه و شهید زمانی، نجات حیوانات در حیدره، رفع آبگرفتگی در کوی فردوس و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی با همت آتش نشانان به انجام رسید، ادامه داد:در این عملیات‌ها ۵ نفر هم با تلاش آتش نشانان این شهر نجات یافتند.

پور سینا عنوان کرد: شهروندان ۴۹۴ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۱۲ مورد منجر به عملیات شده، ۲۰ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۴۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۴۲۲ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.