صعود قشقایی به یک هشتم جام حذفی فوتبال

شهدای قشقایی در ضیافت پنالتی ها آوالان کامیاران را شکست داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوید عبداللهی مسئول امور رسانه ای و‌ روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی شیراز، گفت: در مرحله چهارم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز ایم شهدای قشقایی به مصاف آوالان کامیاران کردستان رفت که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه وقت قانونی گلی در بر نداشت.

او، بیان کرد: در دو وقت ۱۵ دقیقه ای اضافی هم دو تیم آوالان و قشقایی موفق به باز کردن دروازه ها نشدند تا پیروز این بازی در ضیافت مرگبار پنالتی ها مشخص شود.

عبداللهی، تصریح کرد: در ضربات پنالتی بازیکنان قشقایی بهتر عمل کردند و نماینده فارس در رقابتی نفس گیر با نتیجه ۱۰-۹ حریف خود را شکست داد و جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران را به دست آورد.

مسئول امور رسانه ای و‌ روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی شیراز، ادامه داد: از نکات حاشیه ای این دیدار به غیر از باطلاقی بودن زمین شرایط نامطلوب رختکن ورزشگاه بود که بازیکنان قشقایی در بین دو نیمه خود را با اجاق گاز گرم کردند.

او، افزود: امروز شاهد حضور تماشاگران تیم کامیاران در استادیوم نیز بودیم که این امر بر خلاف مقررات بود.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات حذفی فوتبال ایران شنبه ۲۳ اسفندماه برگزار می شود تا شهدای قشقایی حریف خود را در این مرحله بشناسند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار