محله‌های کرج رنگین کمانی می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای طرح محله رنگی در کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به همت اداره هنر‌های شهری معاونت زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اجرای طرح نقاشی دیواری و رنگ آمیزی محله اوقافی‌ها عملیاتی شد.

او افزود: این طرح با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری به منظور زیباسازی و بالا بردن روحیه نشاط، خلاقیت و افزایش شادابی و جذابیت شهر برای شهروندان اجرایی شده تا فضای شادی و امید را به ارمغان بیاورد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با بیان این که رنگ تاثیر زیادی در روحیه مردم دارد و با ترکیب این رنگ‌ها می‌توانیم قدری شرایط سخت زندگی شهری را تلطیف کنیم، گفت: اهداف اصلی این اقدام برای خارج کردن محله‌های شهر از حالت سیاه و سفید و خاکستری و مزین کردن آن به رنگ‌های شاد و زنده است.

او افزود: زیباسازی و ایجاد جلوه‌های بصری در معابر شهری و بهسازی دیواره‌های فرسوده شهر به ویژه در محله‌های دارای بافت فرسوده و کم برخوردار شهر در یکسال گذشته در دستور کار اداره هنر‌های شهری قرار گرفته و بسیاری از آن‌ها همزمان با نوروز ۱۴۰۰ و طرح‌های استقبال بهار به مرحله اجرا در خواهد آمد.

بضاعتی پور با اشاره به انجام فعالیت‌های این سازمان در مسیر حقوق شهروندی در ادامه گفت: در حال حاضر نقاشی دیواری در برخی از دیوار‌های محله اوقافی‌ها به صورت موردی در حال اجرا و رنگ از جنس اکریلیک است که طی ۱۰ روز آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.