نوری: خلاء یک بازیکن بازیساز در تیم استقلال احساس می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با رفتن علی کریمی، آبی پوشان نیاز به یک هافبک بازیساز دارند.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیوستن آرمان رمضانی به تیم استقلال اظهار کرد: جذب آرمان رمضانی نظر کادر فنی تیم استقلال بوده، اما این بازیکن در پرسپولیس فرصت بازی کردن نداشت و به نوعی بازیکن مازاد بود.

وقتی رمضانی در پرسپولیس ناموفق بوده، چگونه مد نظر کادرفنی تیم استقلال قرار گرفته است. امیدوارم رمضانی بتواند در تیم استقلال با بازیکنان هماهنگ شود.

او ادامه داد: به نظرم استقلال نیاز به جذب بازیساز دارد، اما تعجب می‌کنم با وجود ارسلان مطهری که کمتر هم بازی می‌کند و اکثرا در نیمه دوم به بازی می‌آید، چرا آرمان رمضانی جذب شده است.

او درباره جذب امین قاسمی نژاد گفت: قاسمی نژاد بازیکن خوب و تاثیرگذاری در شهرخودرو بود، اما شرایط تیم استقلال با دیگر تیم‌ها متفاوت است. امیدوارم در صورت جذب قاسمی نژاد او بتواند عملکرد مثبتی داشته باشد، و خواسته هواداران را برآورده کند.

او در پایان گفت: با رفتن علی کریمی تیم استقلال در میانه میدان دچار یک خلاء شد. تیم استقلال هافبک‌های خوبی دارد، اما هافبکی که قدرت بازیسازی داشته باشد در تیم وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار