تعویض کفپوش سالن و تکمیل زمین چمن مصنوعی شهرک طالقانی

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در نظر داریم تا پایان فرودین ماه سال آینده نسبت به تعویض کفپوش سالن و تکمیل زمین چمن مصنوعی شهرک طالقانی اقدام کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اولویت اول ما شهرک طالقانی است و در نظر داریم تا پایان فرودین ماه سال آینده نسبت به تعویض کفپوش سالن و تکمیل زمین چمن مصنوعی اقدام کنیم، همچنین با تعامل شورای شهر و مشارکت شهرداری ماهشهر مقرر شد زمین گل بزرگ این شهرک از سوی شهرداری تکمیل و چمن مصنوعی آن به متراژ ۷ هزار متر با کمک اداره کل نصب شود.

او ضمن تشکر از عوامل شهرستان در خصوص جانمایی ورزشگاه ١۵ هزار نفری در محل استراژیکی و مهم در مجاورت دریاچه نمک و در زمینی وسیع و مناسب، بیان کرد: در این هفته جلسه‌ای در تهران با حضور نماینده مجلس با شرکت تجهیز و توسعه خواهیم داشت تا کار طراحی این استادیوم به سرانجام برسد و استارت اولیه آن با مشارکت وزارت ورزش، استانداری و شرکت عملیات غیرصنعتی آغاز شود.

حیدری افزود: با توجه به دید بسیار خوب فرماندار و همکاری نماینده مجلس مقرر شد چندین پروژه کلنگ زنی شده سابق تعیین تکلیف شوند تا بتوانیم چند پروژه آن را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با همراهی فرماندار، بخشدار، شورای شهر و شهردار بندر امام شبانه از امکانات ورزشی این شهر بازدید و مصوب کرد یک چمن مصنوعی از محل اعتبارات استانی و یک چمن مصنوعی با مشارکت شهرداری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار