ثبت نام ۳۴۵ داوطلب شوراهای شهر در استان همدان

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: تا پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان ۳۴۵ نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر در این استان نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,ابوالقاسم الماسی,دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه تا پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان ۳۴۵ نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر در این استان نام نویسی کردندگفت: ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در استان همدان از ۲۰ اسفند آغاز شده که در پنجمین روز ۱۲۸ داوطلب ثبت نام کردند.

او اضافه کرد: در پنجمین روز از فرایند نام نویسی داوطلبان ۵۲ تن در همدان، ۲۳ نفر در ملایر، ۱۰ نفر در نهاوند، ۶ نفر در تویسرکان، ۱۷ نفر در اسدآباد، هفت نفر در کبودراهنگ، پنج نفر در رزن، یک نفر در درگزین، ۶ نفر در بهار و یک نفر در فامنین ثبت نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان بیان کرد: ۳۷ نفر در روز نخست، ۵۱ نفر در روز دوم، ۳۰ داوطلب در روز سوم و ۹۹ داوطلب هم در روز چهارم برای حضور در شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند.

الماسی ادامه داد: هم اینک شمار داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در شهرستان همدان به ۱۲۲ نفر، ملایر ۷۱ نفر، نهاوند ۲۹ نفر، تویسرکان ۶ نفر، اسدآباد ۵۲ نفر، کبودراهنگ ۱۸ نفر، رزن ۹ نفر، درگزین ۶ نفر، بهار ۲۲ نفر و فامنین به ۲ نفر رسیده است.

او گفت:۱۰۸ تن از داوطلبان حضور در شورای شهر دارای شغل آزاد، ۹۸ تن کارمند، ۳۶ داوطلب بازنشسته، ۲۷ تن فرهنگی، ۱۲ نفر استاد دانشگاه، ۱۱ نفر بیکار، پنج نفر طلبه و ۴۸ نفر دارای سایر مشاغل هستند.

بر اساس اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می توانند به چهار روش برای ثبت نام اقدام کنند، که در روش نخست از طریق اپلیکیشن موبایلی به آدرس Entekhabat.moi.Ir و دریافت کد رهگیری، قابل اجرا است.

همچنین در روش بعدی داوطلبان می توانند از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری اقدام و در روش سوم با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند.

در روش چهارم افراد می توانند با مراجعه به فرمانداری ها به صورت حضوری فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
امیدوارم در انتخابات شورا ها مردم افراد متخصص شهری و متعهد را انتخاب کنند ...شوراهای قوی و متشکل از افراد متخصص و متعهد و با سلامت نفس میتونه به توسعه شهرها کمک کنه
آخرین اخبار