بسته خبرهای ورزشی؛

آمادگی هفت تیم برای حضور در اولین دوره لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هفت تیم برای حضور در اولین دوره لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین شیروانی سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری اولین دوره لیگ برتر پاورلیفیتنگ ایران، گفت : تاکنون تیم‌هایی از استان‌های کرمانشاه، خراسان رضوی، سمنان، مازندران، کردستان، خوزستان و زنجان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

او گفت : البته بنا داریم تا این رقابت‌ها را با حضور حداقل هشت تیم برگزار کنیم تا در قالب دو گروه چهار تیمی باهم به رقابت بپردازند و این احتمال وجود دارد که یک تیم هم از تهران به جمع این تیم‌ها اضافه شود.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مهلت اعلام تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها را تا آخر این هفته اعلام کرد و افزود: پس از مشخص شدن تیم‌های نهایی، زمان برگزاری قرعه کشی لیگ را اعلام خواهیم کرد.

او از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ طی روز‌های ۲۸ تا ۳۱ اردییهشت خبر داد و افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا در نظر داریم این مسابقات را به شکل متمرکز برگزار کنیم، البته بگونه‌ای برای برگزاری دور رفت و برگشت این مسابقات برنامه ریزی می‌کنیم که با مسابقات برون مرزی تداخلی نداشته باشد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه درخصوص احتمال میزبانی کرمانشاه برای این مسابقات ادامه داد: پس از اینکه تیم‌های نهایی این مسابقات مشخص شدند، نشستی با آن‌ها خواهیم داشت تا استان میزبان را مشخص کنیم که باتوجه به اینکه کرمانشاه شرایط مناسبی برای میزبانی دارد، ما هم اعلام میزبانی خواهیم کرد.

او گفت: البته تیمی که قرار است از کرمانشاه در این مسابقات حضور داشته باشد، هنوز اسپانسری ندارد و فعلا با اسم و کمک هیات و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است.

سرپرست سازمان لیگ گفت: برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بانوان هم باید ابتدا زیرساخت‌های لازم آن یعنی بحث برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری را انجام دهیم، سپس مسابقات قهرمانی کشور آن برگزار شود و در نهایت می‌توانیم لیگ برتر آن را برگزار کنیم.

او افزود: قطعا برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بانوان هم در دستور کار این سازمان قرار دارد، اما ابتدا باید زیرساخت‌هایی که گفته شد را فراهم کنیم که این مهم را در سال ۱۴۰۰ انجام می‌دهیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.