نصیرزاده: دانشگر بین گزینه‌های تراکتور است/ باشگاه‌ها مجبورند بازیکن بگیرند

معاون ورزشی سابق باشگاه تراکتور درباره علت حضور خود در باشگاه استقلال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی سابق باشگاه تراکتور در خصوص حضور خود در باشگاه استقلال، اظهار داشت: من از وضعیت اشکان دژاگه اطلاعی ندارم و در این رابطه صحبتی نشده است. باشگاه تراکتور تشکیلات بزرگ بخش خصوصی است. این باشگاه موفق بوده و یک قهرمانی در جام حذفی هم به دست آورده است.

او افزود: ممکن است برخی از بازیکنان در نقل و انتقالات از باشگاهی به باشگاه دیگر بروند به همین دلیل این موضوع چیز جدیدی نیست. باشگاه‌ها مجبور هستند از یکدیگر بازیکن بگیرند.

نصیرزاده درباره نقل و انتقالات فوتبال ایران، تشریح کرد: آکادمی‌های ما خوب کار نکرده‌اند. سن ازدواج و سن بازیکنان فوتبال افزایش پیدا کرده است. این موضوع  تیم ملی فوتبال ایران را تهدید خواهد کرد. فدراسیون فوتبال باید بیشتر دنبال آکادمی‌ باشد و باشگاه‌ها را ملزم کند تا آکادمی‌ تشکیل بدهند، زیرا سن بازیکنان فوتبال در ایران بالا رفته است.

او ادامه داد: مددی (مدیرعامل استقلال) دوست قدیمی و ۱۰ ساله من است. ما در باشگاه پیکان و سایپا هم با یکدیگر همکاری داشتیم. در این جلسه درباره حضور دژاگه در استقلال صحبتی انجام نشد. صحبت خیلی کوتاه و مختصری باهم داشتیم. بازیکنی مد نظر باشگاه تراکتور بود که قرار بود آن بازیکن به تراکتور اضافه شود. در نهایت قرار شد باشگاه تراکتور با بازیکن مد نظر خود صحبت کند.

معاون ورزشی سابق تراکتور در مورد احتمال حضور دانشگر و محمد انصاری در تراکتور، گفت: نام دانشگر بین گزینه‌ها وجود دارد. باشگاه تراکتور به مدافع نیاز دارد، در جریان انتقال محمد انصاری به تراکتور نیستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار