از دستگیری سارقان موتور سیکلت تا کشف بیش از ۵ هزار نوع مواد محترقه در یزد

مهمترین حوادث استان یزد در روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهمترین حوادث استان یزد در روز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف دو دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی در تفت 

سرهنگ سید رضا صادقیان، فرمانده انتظامی تفت، گفت: با هدف اجرای طرح کنترل و کشف خودرو و موتورسیکلت های سرقتی و مظنون، ماموران گشت پاسگاه انتظامی گاریزات در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو و موتور سیکلت مظنون و پس از متوقف نمودن آن و استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل، دو دستگاه وسیله نقلیه کشف و دو سارق دستگیر شدند.

سرهنگ صادقیان افزود: سارقان در بازجویی های انجام شده به سرقت خودرو و موتور سیکلت از شهرستان یزد اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پايان از شهروندان خواست خودرو و موتورسیکلت خود را به وسايل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان خاتم

سرهنگ علیرضا صادقی، جانشین انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم طرح پاکسازی نقاط آلوده را اجرا کردند.

صادقی افزود: ماموران در این طرح مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و یک نفر از خرده فروشان حرفه‌ای مواد مخدر و دارای چندین فقره سابقه کیفری را دستگیر کردند.

او خاطرنشان کرد: برخورد جدی و قانونی با خرده فروشان موادمخدر و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش خانواده‌ها به خصوص جوانان و نوجوانان را از این طریق بر هم بزنند، همچنان از اولویت‌های انتظامی شهرستان است.

جانشین انتظامی شهرستان خاتم گفت: شهروندان فهیم و ولایت مدار شهرستان هرگونه اخبار و اطلاعاتی را در خصوص خرید، فروش، تهیه، توزیع، حمل و نگهداری مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار ماموران قرار دهند.

کشف ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل در یزد

سرهنگ سعید زینلی، فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: در پی وقوع سرقت‌های سیم‌های برق در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ زینلی افزود: با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری ۱۲ قائم (ع) موفق به شناسایی باند دو نفره سارقان شدند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی، سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در تحقیق اولیه پلیسی به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان خاطر نشان کرد: برقراری نظم و امنیت یک وظیفه همگانی است لذا به منظور ایجاد امنیت پایدار در سطح جامعه، تعامل و مشارکت آحاد مردم با پلیس یکی از ضروریات دستیابی به این مهم است و انتظار این است که شهروندان همچون گذشته هرگونه ناهنجاری و تخلف را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کشف پنج هزار و ۵۱۵ عدد انواع مواد محترقه در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز و برای پیشگیری از هر گونه حادثه و آسیب به مردم، برخورد پلیس با رفتار‌های مجرمانه تشدید شده است.

سرهنگ نصیری با اعلام استمرار و تقویت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به خصوص در ایام پایانی سال افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت غیر مجاز متصدی یک سوپر مارکت در امر خرید و فروش مواد محترقه، موضوع را به طور ویژه پیگیری کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از بررسی‌های اولیه و هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی در بازرسی از مغازه متهم، پنج هزار و ۵۱۵ عدد انواع مختلف مواد محترقه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از عموم خانواده‌ها خواست در این ایام نظارت کامل بر رفتار فرزندان خود داشته باشند تا هیچ گونه حادثه تلخ و ناگواری، آرامش و آسایش آنان را مختل نکند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.