ثبت نام ۱۹۲ نفر در انتخابات شوراهای آمل

۱۹۲ داوطلب در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان آمل ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شریعت فرماندار آمل از ثبت نام ۱۹۲ داوطلب در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان آمل خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۶ نفر زن و ۱۶۶ نفر مرد هستند و در مجموع ۵۰ /۱۳ درصد مشارکت زنان و ۸۵/۰۵  مشارکت اقایان بوده است.

او با بیان اینکه مشارکت زنان در شهر آمل ۱۴/۰۴ درصد بوده است، ادامه داد: آمل ۱۱۸ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۷ نفر زنان و ۱۰۱ نفر آقایان هستند، که مردان ۸۵/۰۶ درصد مشارکت داشته اند.

شریعت گفت: در بابکان زنان ۵ نفر و مردان ۲۰ نفر ثبت نام کردند که مشارکت زنان ۲۰ درصد و آقایان ۸۰ درصد بوده است، در دابودشت یک زن و ۱۴ مرد ثبت نام کردند که مشارکت بانوان ۶/۷ درصد و آقایون۹۳/۳ درصد بوده است.

او افزود: در شهر گزنک یک زن و ۹ مرد ثبت نام کردند که مشارکت زنان ۱۰ درصد و آقایان ۹۰ درصد بوده است، در شهر رینه یک زن و ۱۰ مرد ثبت نام کردند که مشارکت خانم ۹.۱ درصد و آقایان۹۰/۹ درصد بوده است.

شریعت گفت: در شهر امامزاده عبدالله ع نیز یک زن و ۱۲ مرد ثبت نام کردند که مشارکت زنان ۷.۷ درصد و آقایان ۹۲/۳ درصد بوده است.

او با اشاره به اینکه سلامت انتخابات را تضمین می‌کنیم، افزود: تمام برنامه‌های ما این است که قانون را درست انجام دهیم، ازمردم تقاضای مشارکت حداکثری را داریم و به مردم قول می‌دهیم که سلامت انتخابات تضمین شده است.

فرماندار آمل مشارکت در ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی را خوب خواند وگفت: نگران شهر‌های تازه تاسیس بودیم که امروز جبران شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار