حمله مار به مارگیر حین ضبط مستند حیات وحش!

مارگیری که در حال ضبط مستند حیات وحش بود، با حمله ناگهانی مار از ناحیه صورت دچار جراحت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله مار پیتون برمه‌ای به یک مارگیر حین ضبط مستند حیات وحش را به تصویر می‌کشد. «نیک بیشوپ» ۳۲ ساله که یک مارگیر اهل لس آنجلس است در حال تهیه یک مستند حیات وحش با نام «حیات وحش اروین استایل» در پارک ملی حیات وحش ایوِرگلادِس فلوریدا بود که دچار این حادثه شد.

در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شده است «بیشوپ» را در حالی که این مار پیتون ۱ متری را در دست خود گرفته نشان می‌دهد. در این ویدئو این مار در حالی که بدن خود را دائما حرکت داده و چند بار به دست «بیشوپ» حمله می‌کند دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


لحظاتی بعد ناگهان این مار پیتون به صورت این مرد جوان حمله ور شده و دندان‌های خود را در ابروی او فرو می‌کند. این ویدئو «بیشوپ» را که پس از حمله مار خون از ابروی او می‌چکد نشان می‌دهد. با این حال در این حادثه این مارگیر تنها دچار جراحت سطحی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۱۴:۱۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
دوستان عزیز هزاران آتشنشان با اون همه تجهیزات هستند که بتونن مارهارو از خونه ی مردم خارج کنن دیگه نیازی به مارگیر که از سخت ترین شغل های جهان محسوب میشه نیست ک تجهیزاتی در دست ندارند یکمم شغلتون رو جدی بگیرید اگر میخواید مارگیر باشید چون غیرسمی ها هم خطرناک هستند و موجب خونریزی خارجی میشوند
آخرین اخبار