امسال:

هشت میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان همدان پرداخت شد

امسال هشت میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان در استان همدان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,،جمال لطیفی,سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: این تسهیلات در قالب ۱۹ هزار و ۹۰۸ فقره درخواست از سوی بانک‌های عامل به زوج‌های جوان استان پرداخت شده است.

او افزود: همدان در پرداخت تسهیلات ازدواج یکی از استان‌های پیشتاز کشور است و محدودیتی نیز برای پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان در سطح استان وجود ندارد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج را سیاست محوری مدیران اجرایی استان عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، عملکرد تمامی بانک‌های استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

لطیفی پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات به جوانان استان همدان در حوزه اشتغالزایی را از دیگر اقدام‌های انجام شده در سال جاری برشمرد و اظهار داشت: این تسهیلات در قالب تفاهم نامه با صندوق کارآفرین امید به جوانان این استان پرداخت شده است.

لطیفی با اشاره به فعالیت گسترده مجمع خیرین ازدواج استان همدان در سال جاری، گفت: به همت این مجمع ۱۰۰ قلم جهیزیه به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون تومان را به زوج‌های جوان اهدا شده است.

او برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه کسب و کار، مشاوره ازدواج، مساعدت در ارایه تسهیلات اشتغالزایی جوانان، برگزاری ۹۲ برنامه شاخص در هفته جوان و صدور مجوز به سمن‌های جدید در راستای توسعه فعالیت جوانان در حوزه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های اجرایی امور جوانان استان همدان برای سال آینده ذکر کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدانبیش از ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفری استان همدان در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال هستند و همدان از نظر جمعیت جوان در ردیف سه استان نخست کشور است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.