تاکید امام جمعه قزوین بر فراهم کردن زمینه حضور پرشور در انتخابات

امام جمعه قزوین گفت: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات بر عزت و اقتدار ایران خواهد افزود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در نشست ماهانه ائمه جمعه استان گفت: انتخبات ۱۴۰۰ بسیار حائز اهمیت است و ان‌شاءالله تلاش کنیم تا این انتخابات با حضور حداکثری اقشار جامعه برگزار شود چرا که حضور پرشور و حداکثری بر عزت و اقتدار ایران خواهد افزود.

وی در ادامه با تقدیر از فعالان عرصه مواسات افزود: در عرصه مواسات لازم است یک مسجد در هر محله‌ای که دارای چند مسجد است به عنوان مسجد جامع در عرصه مواسات محور قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه این طرح در قزوین اجرایی شد و نتایج ملموسی به همراه داشت، گفت: در این طرح امام جماعت هدایت و رهبری کار را برعهده دارد و مساجد نیز محور مکانی قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: مقصد و محتوای رسالت ائمه جمعه صرفاً به سخت‌افزار نماز‌های جمعی محدود نمی‌شود و لازم است علاوه بر فراهم کردن زیرساخت‌های سخت‌افزاری، به نرم‌افزار کار نیز توجه ویژه شود تا به مقصد نهایی آرمان دینی دست یابیم.

امام جمعه قزوین ایام عید نوروز را تبریک گفت و افزود: در ایام عید مراقب رفت و آمد‌ها باشیم تا شاهد گسترش بیشتر بیماری کرونا نباشیم و بتوانیم این مشکل را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: در هر شهری یک مسجد فعال در شبانه روز نیاز است تا مردم، مسافران و رهگذران بتوانند در هر ساعتی در آن نماز بخوانند و حتی اگر نیاز باشد در آن استراحت کنند و باید تلاش کنیم زمینه این موضوع در طول سال فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.