در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم به کسب و کار اینترنتی اطمینان کنند

یک کارآفرین گفت: در صورتی که فرهنگ سازی در خرید اینترنتی بیشتر شود، استارت آپ‌های زیادی روی کار می‌آیند.

افشاری صاحب یک کسب وکار اینترنتی در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فعالیت خود اظهار کرد: از حدود ۳ سال گذشته که انجام فعالیت‌های صنفی در فضای مجازی در کشور رواج پیدا کرد، اقدام به ایجاد یک بستر برای فروش محصولات کشاورزی و دامی در این فضا کردیم.

وی افزود: تمام محصولاتی که در این بستر به فروش می‌رسد به اصطلاح محصولات سالم است و توسط کشاورزان و دامداران کشور تولید شده اند.

این کارآفرین بیان کرد: در مدت این سه سال توانستیم بیش از ۵۰ خانوار و کسب وکار‌های خرد را در این امر دخیل کنیم و محصولات آن‌ها را برای عرضه و دسترسی به سراسر کشور خریداری می‌کنیم.

افشاری ادامه داد: هدف ما از ابتدای شروع فعالیت این بود که محصولات روستاییان را بدون واسطه به مردم و مصرف کنندگان برسانیم و مردم نیز بتوانند از این محصولات سالم و سبز استفاده کنند.

وی تصریح کرد: از اواخر سال ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا در کشور، استقبال مردم به خرید‌های اینترنتی بیشتر شد و طبق ارتباطی که با خانوار‌های روستایی داشتیم، متوجه این موضوع شدیم که تولیدات آن‌ها نیز طی این یک سال بیشتر شده است.

این کارآفرین مطرح کرد: محصولاتی همچون مرغ و گوشت ارگانیک و لبنیات بسیار حساس هستند و در نگه داری آن‌ها باید حساسیت بیشتری خرج کرد در همین راستا نیز استاندارد‌های لازم در فروش محصولات رعایت می‌شود.

افشاری در پایان اظهار کرد: با افزایش اعتماد مردم به کسب وکار‌های مجازی و اقدام دولت به فرهنگ سازی در این زمینه، قطعا این نوع از فعالیت در کشور گسترش پیدا می‌کند و استارت آپ‌های زیادی روی کار خواهند آمد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار