آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

در ادامه ما قصد داریم تا چند مورد از برترین تئوری‌ها و عجیب‌ترین چیز‌هایی که در اهرام مصر وجود دارد را با هم بررسی کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانید، مصر باستان یکی از عجیب‌ترین تمدن‌هایی است که دنیا تا به الان به خود دیده که هنوز هم با اینکه چند هزار سال از آن دوره می‌گذرد، باز هم دانشمندان و پژوهشگران زیادی را درگیر خود کرده تا راز‌هایی که در آن نهفته است را پیدا کنند.

طبق کشفیاتی که دانشمندان از زیرساخت‌های بنا‌های آن زمان به دست آوردند، آن‌ها باید صاحب یک علم فوق العاده زیادی بوده باشند که بتوانند اینگونه بنا‌هایی بسازند که پس از گذشت قرنها، همچنان سرپا ایستاده است.

آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

به راستی چگونه ممکن است که در آن زمان که تکنولوژی و دستگاه‌های امروزه وجود نداشته، چنین سازه‌های عظیم و قدرتمند و زیبا را ساخته باشند؟ حتی امروزه هم که علم پیشرفت کرده هم شاید نشود چنین آثار را به وجود آورد.

یکی از این آثار که دانشمندان در کشف راز‌های آن موفق نشدند، اهرام مصر است که با اینکه یک جلوه ساده و مثلثی شکل دارد، ولی قطعا راز‌های زیادی را در خود نهفته است.

بعضی دیگر آنقدر از کشف راز‌های این مکان ناامید شده اند که این مکان را مکانی برای زندگی موجودات فضایی نامیدند و گفته اند که فقط موجودات بیگانه هستند که می‌توانند چنین تکنولوژی را در آن زمان در یک منطقه خشک بیاورند. بعضی این تئوری را انکار می‌کنند که البته عده‌ای از آن‌ها همان افرادی هستند که کلا موجودات فضایی را انکار می‌کنند. عده‌ای هم به دنبال جوابی معقول‌تر برای این سوال می‌گردند.

آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

در ادامه ما قصد داریم تا چند تا از برترین تئوری‌ها و عجیبت‌ترین چیز‌هایی که در اهرام مصر وجود دارد را با هم بررسی کنیم تا ببینیم که آیا واقعا موجودات فضایی در این سازه دست داشته اند یا خیر! در ادامه با ما همراه باشید.

۱. شکل ظاهری اهرام مصر

آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

اول از همه برویم سراغ شکل ظاهری اهرام مصر. در نگاه اول شاید بگویید که این فقط یک سازه مثلثی شکل است؛ ولی نه! ساختن همین سازه مثلثی نیاز به مهارت فوق العاده زیاده داشته که ساختن آن در آن زمان، قطعا دور از باور همگان است.

اهرام مصر از میلیون‌ها بلوک سنگی ساخته شده که هر یک از آن‌ها دارای حداقل یک تن وزن است و طبق محاسباتی که دانشمندان داشته اند، هر ده کارگر فقط می‌توانستند که یک سنگ ۴۰۰ کیلویی را به حرکت دربیاورند. در این مورد هم میگوییم که کارگران دارای زور و بازوی زیادی بودند و می‌توانستند راحت این سنگ‌ها را جا به جا کنند. ولی با این حال باز هم سوالات زیاد دیگری بی جواب می‌ماند.

آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

بگذارید برایتان مثال بزنم، این سنگ‌ها به گونه‌ای برش یافتند که انگار آن‌ها از دستگاه‌های پیشرفته امروزی استفاده کرده اند. چگونه؟

نسبت محیطی که برای هرم بزرگ در نظر گرفته شده است به ارتفاع اولیه آن، دقیقا برابر با مقدار عدد پی است و همین موضوع، شبهات جدید دیگری را به وجود می‌آورد. فرض میگیریم که انسان‌های فوق العاده هوشمندی در آن زمان وجود داشتند که باعث به وجود آمدن این اتفاق شدند؛ با این وجود باز هم برای ساختن این عدد، نیازمند فناوری بسیار پیشرفته‌ای بوده است.


بیشتر بخوانید

۲. وجود الکتریسیته

آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

همانطور که می‌دانید هیروگلیف‌های زیادی (حروف‌های تصویری) در مصر باستان وجود دارد. بین این هیروگلیف ها، تصاویری وجود دارد که بیشتر از بقیه باعث مشغول کردن ذهن دانشمندان شدند.

در این تصاویری شما می‌بینید که مردمانی وجود دارند، چیزی شبیه به لامپ را در دست‌های خود نگه داشته اند و این تصاویر، باعث به وجود آمدن این سوال می‌شود که آیا مصریان باستان به الکتریسیته دسترسی داشته‌اند؟ ممکن است آن زمان، ان‌ها برق را به دست آورده باشند؟

۳. تصاویر عجیب و غریب

آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

آثار دیگری غیر از تصاویر شبیه به لامپ در مصر باستان وجود دارد که باعث تعجب همگان شده. برای مثال اشکال هندسی وجود دارند که دقیقا در حال نشان دادن هواپیما و هلیکوپتر هستند. (ما در این پست هم به این موضوع اشاره کردیم.) حالا سوال اینجاست که این افراد که در چندین هزار سال پیش زندگی می‌کردند، چطور از این وسایل نقلیه باخبر شدند و آن‌ها را حکاکی کردند؟

۴. پول‌های باستانی

آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

بعد از خواندن این موضوع شاید پیش خودتان بگویید که این موضوع نمی‌تواند دلیل قانع کننده‌ای بر حضور موجودات فضایی در مصر باشد؛ ولی با این وجود باز هم بهتر است که به آن بپردازیم.

در کشفیاتی که از تمدن مصر باستان به دست آمده، سکه‌هایی کشف شده که بر روی آن تصاویری از موجودات بیگانه وجود دارد. حتی بر روی یکی از این سکه ها، چیزی شبیه به بشقاب پرنده وجود دارد و اصلا شاید خود بشقاب پرنده باشد.

خیلی‌ها با این عقیده مخالف هستند و فقط می‌گویند که این‌ها یک سری تصاویر نمادین از مصر است و این حرف‌ها فقط از طرف یوفوشناسان مطرح شده تا وجود موجودات فضایی را تایید کنند.

۵. محل ساخت اهرام

آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

یکی از نکته‌های خیلی مهم که از اهرام مصر کشف شده این است که این سه اهرام دقیقا مطابق “صورت فلکی شکارچی” است و این در حالی است که اندازه این اهرام هم با این ستاره‌ها مطابقت دارد.

هرمی که بلندتر از بقیه است در پایین ستاره پرنورتر قرار دارد و ستاره‌های کم نورتر هم با اهرام کوچکتر هم اندازه است. جدا از این موضوع، اهرام‌ها در مسیر قطب مغناطیسی شمالی هستند.

چطور ممکن است این اتفاق بیفتد؟ آیا همه این‌ها تصادفی بوده است؟ یعنی هیچ علمی در پشت این قضایا نیست؟ قطعا ساختن چنین چیزی نیازمند علم هندسه و نجوم را دارد. حالا سوال جدیدی هم در اینجا به وجود می‌آید و آن این است که مصریان باستان چطور به این علم دسترسی داشتند؟

۶. حضور موجودات فضایی در زمان آخناتون

آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

مجسمه‌ای از آخناتون

اگر شما در زمینه مصر باستان تحقیق کرده باشید حتما با آخناتون آشنایی دارید. آخناتون کسی بود که مصر را از بت پرستی دور کرد و جامعه مصر را به سمت توحید پرستی سوق داد. بعضی از کارشناسان بر این باور هستند که این کار او، بدون کمک‌های ماورایی غیرممکن است. حالا منظور آن‌ها از این کمک ماورایی چه می‌تواند باشد؟

اشعاری از زمان آخناتون کشف شده که در آن انگار آخناتون در حال صحبت کردن با موجودات فضایی است. بعضی‌ها نظریه عجیب‌ترین می‌دهند و آن‌ها هم این است که خود آخناتون یک موجود غیر زمینی است. این تئوری به دلیل تصاویری است که از او در حکاکی‌ها به جا مانده که جمجمه او را به شکلی دراز مانند نشان می‌دهد.

۷. کاغذی حاوی محتویات ارزشمند که نابود شد

آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟ + اسناد

پاپیروس تالی

چندین سال پیش یک کاغذی کشف شد که در داخل آن نقاشی‌های بسیاری از اشیاء پرنده وجود داشت. به این کاغذ “پاپیروس تالی” گفته میشد. این پاپیروس در سال ۱۹۳۳ و توسط آلبرتو تولی کشف شد.

وقتی که آلبرتو از دنیا رفت، تمام اموال وی به برادرش رسید، ولی چیزی که این وسط زیاد به چشم می‌خورد، گم شدن پاپیروس تالی بود و به همین سادگی مهمترین مدرک موجود از بین رفت.

منبع: تن تاپ

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
دنیا داره از بین می‌رود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
واقعا خیلی جالب بود ممنون از اطلاعاتی که قرار دادین ❤️
دیگه کم کم دارم باور میکنم که کار موجودات فضایی بوده
Iran (Islamic Republic of)
shahin mohammadi
۰۰:۲۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
عزیزان من.علم فقط مختص انسانها نیست.جن در قرآن از آنها یاد شده و در زمان حضرت سلیمان زیر فرمان و سلطه آن حضرت بودن.شاید خیلی هاتون جریان آن کتابی که حضرت سلیمان زیر مسجد الاقصی مدفون کرد شنیده باشین.اینها را از خودم در نمیارم واینم بگم زیادم مذهبی نیستم.اینهایی که الان میگم فقط من از یه عالم که هر چی بگه به نقل از قرآن و احادیث محکم میگه اونم من روز فاتحه یکی از بستگانم از عالم شنیدم. اون کتاب که حضرت سلیمان پنهانش کرد آنچنان علمی بود که در آن زمان انسانها با کمک از جن ها به آن رسیدند.ولی آن علم مورد سوءاستفاده انسانهای آنزمان فرار گرفت.خداوندهم به حضرت سلیمان فرمان داد که آن علم را ازشون گرفته و نابود بکنه .آن حضرتم به گفته احادیث زیر مسجدالاقصی پنهان کردن. الان اسرائیلی ها خیلی بدنیال آن کتابند.اگر خداوند به انسانها اشرف مخلوقات گفته دلیل نمیشه بخاطر علم و زکاوت شون فقط گفته باشن. همین عالم یه داستان کوچک دیگه گفتن از یه امام قدیمی که حدود نهصد و پنجاه سال پیش درقید حیات بودن. اسمشونم گفت که بخدا یادم نیست فقط این و می‌دونم گفتن آن بزرگوار مرجع تقلید بودن.که حتی با جن ها حرف میزدن. جالب اینجاست همان امام مرجع تقلید از موبایل و این گوشی همراه نهصد پنجاه سال پیش ازش نامبرده که به نقل از آن امام جن های آنزمان گفتن ما با کمک این دستگاه یا فناوری که منظورش گوشی بوده باهم در ارتباط یم. پس انسانها هوش برتر نیستن قبول کنیم جن ها و ... از لحاظ علم و فناوری از ما برترند. به نظرتون کلمه و واژه جادو به چه معناست؟ یعنی علم برتر. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
یک مشت نظر پرت و پلا و همین طور دری وری که توسط 4 تا بچه خیال باف و متوهم و یاوه نویس نوشته شده

از yjc هم توقع چنین مقاله کذایی نداشتم!
Iran (Islamic Republic of)
محسن زا ع
۰۲:۰۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
اینکه بگیم احرام مصر فضایی‌ها ساختن قابل باور هست ولی اینکه اگر واقعا فضایی‌ها یا همون بیگانه ها احرام مصر رو ساختن مطمئناهدف خاصی داشتن و فقط برای اجساد فراعنه نبوده و ساخت احرام برای اونها یک دلیل که برای ما هنوز روشن نیست داشته .اگرنه چراباید فقط اون زمان که انسانها از هر نظر فاقد هر گونه تکنولوژی پیشرفته بودن فقط باید حرم برای انسان‌ها میساختن و در پیشرفت خیلی مسائل دیگه مثل ماشینی و تسلیحاتی و حتی زمینه ساخت ساز کمک نکردن. همین موضوعات دلیل بر خاص بودن احرام مصر و ساخته شدن اونهاست.
ممنون که توجه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
تو همون اهرم رو درست بنویس بسه... نمی‌خواد درباره ساختش نظر بدی!
Iran (Islamic Republic of)
معین
۲۳:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
من بعید میدونم موجود فضایی وجود داشته باشه. و انسانهای قدیم اصلا کم هوش نبودند ما در قدیم انسانهای بزرگی داشتیم که همین امروز اگر بودند علمی که داشتند قابل تحسین بوده مثل ابو علی سینا با خیلی های دیگه که میشناسین یا سینوحه که روایتی از مصر باستان رو داره که شاید خیلی ها کتابش رو خونده باشین بعد این همه سال چنان مجذوب تفکرات و نوشته هایش میشید که انگار یک فیلسوف در قرن 21 تک تک این کلمات رو با دقت کنار هم چیده. و این اهرام که قطعا ساختنش سخت و هنر خاصی رو مطلبه اون زمان میتونن داشته باشن سنگها رو با غلط دادن روی الوار یا با کشیدن حیوانات در روی سطحی خاکی با شیب ملایم که دور اهرام میچرخیده و دست‌ساز بوده درست کردن و در آخر کار با گذاشتن آخرین سنگ در بالای هرم خاک ها رو از دور هرم پاک کردن و هرم از دل خاک سر بیرون آورده مثل کاری که در تخت جمشید برای ساختن و گذاشتن ستون ها انجام دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
به نظر من دوستان با علم الان همه جور وجود فضایی ها ثابت شده و توی منطقه ۵۱ دیده شده اون زمان نمیتونستن ی همچین سازه بزرگ و عجیبی بسازن شما از نظر علمی نگاه کنید نه از نظر دینی من خودم تا الان ۳ بار ۳ شی عجیب کی شبیه ستاره دنبال دار باشه دیدم خیلی سریع بود چرا همه چیزیای عجیب شبیه مثلث مثلث برمودا اهرام مصر همه چیزای عجیب ب ۳ ضلعی یا مثلث بر خورد میکنه کلا مثلث ی شکل مخوف و عجیب ک نمیشه کشفش کرد در اینده ای ن چندان دور ما فضایی هارا خواهیم دیدید احتمال خیلی زیاد در سال 2030 یعنی چجوری اون سگ ها رو با اون سنگینی از ۵۰ ۶۰ متر بیشتر بالا میبردن سکه نقاشی همش عجیبه

باسپاس ک خوندین
Iran (Islamic Republic of)
Elin
۲۰:۳۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
توی دنیا هرچیزیییییی ممکنه حتی ممکنه تو ساخت اهرام مصر حیوانات دست داشته باشن
کسی ک گفته بود آدم فضایی هس یا ن خب چر اینو خوندیییی؟؟؟:/
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۵ ۱۳ تير ۱۴۰۲
فقط علم و گذر زمان می‌تونه به این سوالات پاسخ بده شایدم به سن ماها نرسه شاید هزاران سال طول بکشه تا دانشمندان به یک پاسخ جامع وقاطع برسن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۴۰ ۰۳ تير ۱۴۰۲
خدایاااااا من میترسم........
خب برم سر اصل مطلب
شاید دولت ها بدونند و چیزی نگن شایدم باهاشون حرف بزنن
آدم فضایی ها چون میدونستن انسان ها ی اون زمان پیشرفتی نبودن نمیتونستن آزمایش انجام بدن اومدن
شاید انسان های آینده سفر کردن اومدن
وگرنه با عقل جور در نمیاد سنگ چند تنی را بلند کنند
به هوش مصنوعی گفته بودن کی اهرام مصر را ساخته عکس یوفو را اورده
Iran (Islamic Republic of)
فریماه
۱۶:۳۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
تا حالا تو 9 تا از کشور های پیشرفته ی دنیا سفینه ی ادم فضایی دیده شده که دولت ها از مردم پنهونش کزدن تو امریکا سه تا سفینه فضایی که عدد 888 رو نشون میدادن با سرعت خیلی بالا رد شدن که حتی جت های امریکا نتونستن بگیرنشون! بعدشم از اسمون محو شدن
یا اینکه ی بار تو ی کشوری تو مدرسه ی ابتدایی ی اونجوری که تعریف میکنن ی سفینه اومده و تو حیاط مدرسه ایستاده و ی ادم عجیب غریب که سر و چشم عجیب و بزرگ داشته و پوست سبز رنگ داشته پیاده شده و بعد از دو دقیقه دوباره سوار شده و رفته و هیچ اثاری از خودش ب جا نزاشته از همه ی بچه ها ی چیز رو گفتن و همشون ی نقاشی رو کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
فقط اون سکه باستانی که روش انگلیسی حک شده
Iran (Islamic Republic of)
گرشوم یهودی
۱۸:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
اون لاتینه نه انگلیسی
خط انگلیسی از روی لاتین برداشته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
امکان داره انها هم انسان باشن که از اینده به کذشته سفر کردن هرچیز از انسان برمیاد
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۲:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
بابا ول کنید اره آدم فضایی هست یا نیست که چی
Iran (Islamic Republic of)
They are really
۱۱:۲۳ ۲۶ تير ۱۴۰۱
یه فرضیه توسط دانشمندا بیان شده که همون شهاب سنگی که دایناسورها رو نابود کرد حاوی یکسری موجود تکسلولی بود که وقتی زمین به حالت عادی برگشت کم کم این تک سلولی ها در دریا شروع به تکامل کردن بعدش یه موجود شبیه مارمولک یا سوسمار از اب میاد بیرون و باعث تکامل بیشتر میشه و بعد از میمون نوبت به وجود انسان ها رسید پس ممکنه خود انسان ها هم یکسری سلول ها بون که از فضا اومدن
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۳:۱۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
من دیدم همه چیز جن شیطان ادم فضای اژدها من خیلی میترسم یه اشکالی دیدم که نمیتونم بگم چی بودن اصلا نمیتونم دوباره فک کنم اون اشکالو بسازم خیلی عجیبن شکل جن بود شیطان بود ادم فضایی بود نمیدونم چی بود به هر حال تو کتاب هندسه نیست معلوم نیست چه شکلی بود پیچ پیچی تقریبا میشه گفت بود ولی خط داشت عجیب بود خیلی ترسیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من چند جا خوندم قبلا چندین بار الان کره ی زمین خیلی بیشتر از تکنلوژی های الان رو زمین ایجاد شده و تکنلوژی ها باعث نابودی مردم و خود تکنلوژی شده،احتمال این هم بدیم که انسان مثل الان که بمب هسته ای ساخته و همین پیشرفت احتمال نابودی رو داره...،اون موقع هم تکنلوژی بوده امکانات پیشرفته بوده،همین طور سطح علم و آگاهی چه زمینی و چه فرا زمینی بیشتر از الانم هم بوده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
این نظریه دیگه از چرت و پرت ترین فرضیه ها بود
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۵۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
آخناتون همون پادشاهی بود که زمان بودن حضرت یوسف(ع) در مصر حکومت میکرد تو فیلم هم بهش اشاره شده
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۱:۰۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
بخدا قسم من خودم به بار نه دوبار سفینه دیدم
بخوام بگم چجوریه درست یادم نیست
ولی اصلا گرد نبود مثل تو فیلما
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۷:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
بخدا منم سفینه دیدم شبی ستاره بود ساعت یک نیم شب بخدا راست میگم از پشت سفینه یه چیزی مثل لوله زرد در میومد
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۲۰:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
در اهرام مصر تریاک پیدا کرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
حتما کارگر ها زیاد کار کرده بودند برای رفع خستگی به مواد مخدر روی آوردند!!!
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۲۲:۰۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
بر روی سکه‌ها حروف انگلیسی یا لاتین نوشته شده است. این‌ها جعلی و من درآوردی هستند. و به هیچ عنوان مستند و قابل اعتماد نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
این نظریه ها رو غربی ها دادن که مسلمان نبودن. ولی ما که مسلمان هستیم. کافیه به نهوه ی ساخت کاخ حضرت سلیمان دقت کنید و نهوه ی ساخت هرم رو متوجه بشید. ولی اینجا یه تناقضی پیش میاد. هر موجودی باهاشون همکاری میکرده(قطعا خود انسان اون بنا ها رو نساخته ) اینده رو بهشون گفته ؛ ولی تا اونجایی که من میدونم هیچ کس از اینده خبر نداره حتی فرشته ها و ملایک و فقط خداست که از اینده خبر داره. اونا اجسام پرنده رو از کجا خبر دارن؟ حتی اگه موجودات فضایی هم باشند باز توسط خدا خلق شدن و نمیتونن از اینده خبر داشته باشن...... اینجاست که یک نظریه وسط میاد اونم اینه که بشر در اینده به گذشته سفر خواهد کرد و به مصری ها کمک میکنه. تنها چیزیه که میشه با منتق جورش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۳ دی ۱۴۰۰
آدم فضایی ها وجود دارند وجسدشون پیدا شدە
الان امریکاروی این کار میکند کە بفهمد ایا واقعا ادم فضایی وجود دارد یادر چین در شهر شانگهای سە تا سفینە فضایی توسط مردمان آن شهر دیدە شدە است و این ثابت می کند کە ادم فضایی وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضامداح
۰۳:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
بسیارجالب بوداماکامل نیست .چون چنین عمارتهایی رادرقرآن کریم یادکرده که درگذشته مردمانی بودندبسیار عالمتروتوانمدترازاین دوران یعنی ازظهوراسلام ببعدتاچه موقع مشخص نیست.مثلٱ*اولم یسیروافی الارض وینظرواکیف کان عاقبة الذین من قبلهم؟کانوااشدمنهم قوة وآثاروافی الارض وعمروهااشدمنهم عمروها.والسلام
Iran (Islamic Republic of)
Nazanin
۰۰:۱۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اون سنگ هایی که تو مصر وجود داره کار آدم فضایی هاست چون ممکن نیس اون همه سنگ به اون سنگینی امکان نداره بتونن جابه جا کنن وسیله هم وجور نداشت ادم فضایی ها سفینه هاشون اوردن گذاشتن اونجا صد درصد اینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ارشد
۱۲:۵۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
موجودات فضایی جز چرندیاتی بیش نیست !تصاویر که به هلیکوپتر شبیه نحوه جایگیری و جابجایی توسط اهرمها را نشون می ددهند !
Iran (Islamic Republic of)
لطیف
۱۶:۱۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
در گذشته انسان های غول پیکری زندگی می‌کردند که در قرآن کریم هم به آنها اشاره شده و اسکلت آنها هم‌به دست آمده که اثبات کننده وجود آنهاست ممکن آنها توانایی جابجایی سنگ های سنگین را داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
پویا رئیسی
۱۵:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
:| زمان مصریا هم بودن؟اگه بودن توی اون زمان که اولا اجسادشون باید باشه.دوما اونا وقتی از فرازمینی ها نقاشی کشیدن و چیزی نوشتن مجاش میتونه اینو پنهان کنه که ادم فضایی ها دستی نداشتن؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد پارسا
۱۶:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
اون ها وجود دارند باور کنید ما باید اونا رو شکست منو دوستام سفینه اونا رو دیدیم تو شب که تو آسمان که سفینه هاشون شبیه ستاره هستن حرکت می‌کند بعزیاشونم تند حرکت می‌کنند بد وای میستن حتی اونا تو مصرم بودن چون ساختمانی ساختن که اندازه علم الان ما هست حتی اخبار شبکه چهارم گفت اخبار تو پاکستان سفینه دیده شده بای
Iran (Islamic Republic of)
علی امیرخانی
۱۶:۰۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
دوستان
راز هر چیز در قرآن کریم با تفکر بالا و ایمان آشکار است .چون خود خدا در یه آیه گفته و قران برای متفکران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
من نمیدونم منظور از جن چی هست که برخی تو کامنتا نوشتن
ولی اگر همونی هست که در عالم غیب هستش و در کتب نوشته شده بنظرم کاملا در اشتباه هستین
اگر روح شما تونست یه سیلی بزنه تو گوش من اونوقت منم میگم که جن میتونه جسمی رو جابجا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اجنه میتونه اجسام رو لمس کنه. زمان حضرت سلیمان بود که یک جن گفت من حاضرم تخت ملکه سبا رو برای پیامبر بیارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
توی دنیا بالای میلیارد کهکشان وجود داره. ما فقط در منظومه شمسی و در کهکشان راه شیری هستیم. ب جز ما در همین کهکشان هزاران سیاره وجود داره. دیگه توی میلیارد کهکشان خودتون حساب کنید چقدر سیاره وجود داره. پس امکان اینکه فقط ما توی این جهان زندگی میکنیم بی نهایت بعیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
محض اطلاع انسان ها :
فقط انسان است که میتواند به بالاترین دانش کیهانی دست پیدا کند. و توانایی حل مسائل ساده تا سخت ترین سوالات را دارد.
شما از همه موجودات برترید و در قرآن گفته شده شما برترین خلق آفریده شده هستید
انسان ها هستند که می‌توانند به انواع علم و صنعت تا ریز ترین اتم ها دسترسی داشته باشند
انسان ها فضاپیما هایی ساختند که تا چندین سیاره دور تر را رصد کرده و از خاکشان نمونه برداری شده
انسان ها بمب های اتمی ساختند که تا 7 میلیون نفر را با خاک یکسان میکند و میتواند چندین شهر و منطقه را با خاک یکسان کند.
انسان این موجود برتر و محبوب، زیر دریایی ها و شهر هایی زیر دریا ساخته که واقعا توصیفشان دشوار است مثل شهر زیر دریای دبی.
یا گران ترین شهر جهان، مثل شهر های رباتیک عربستان
انسان ها هستند که توانستند با قدرت هوششان از انرژی ها و آهن های درب و داغون، فناوری هایی بسازند که از درک هر موجود دیگر خارج است. از جنگنده های نوین گرفته تا ماشین های پرنده و یا فناوری های پیشرفته تر
انسان ها هستند که توانستند از گوشه تا گوشه کهکشان را با دوربین ها و تلسکوپ های فوق العاده هوشمند و دید میلیارد ها برابر چشم رصد کنند
انسان ها هستند که به تمام فناوری ها و تکنولوژی های روز میتونند دسترسی داشته باشند.
ساخت این اهرم به این حقیری و جابجایی چند تا تکه سنگ برای ما هیچ سختی نداشته
خدایا شکرت که مرا انسان و اشرف مخلوقات و برترین آفریده ها آفریدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
من حرفات رو قبول دارم،ولی اگه بخوایم این داستان هارو به ایلومیناتی ربط بدیم اون وقت قضیه کاملا فرق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۸:۴۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
15:18 ناشناس حرف مفد نزن
اصلا بنده خدا حرفی از شیطان پرستی زد؟
فقط دوست دارید عنصر اصلی آشوب و مصیبت باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۶ ۲۶ دی ۱۴۰۰
گفته شده شما برترین خلق آفریده شده هستید برترین احتمالا در به خدا رسیدن باشه مثل شهدای جنگ که الگو بودن و گرنه شکی نیست که اجنه قدرت هایی مثل سرعت و دید و... قوی تر از ما دارند بقیه متنتونو نخوندم
Iran (Islamic Republic of)
پویا رئیسی
۱۵:۴۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
هر چیزی که شما میگین درست ولی نظر من اینه موجودات فضایی علمشون خیلیییییییی بیشتر انسان هاست.بیشتر تحقیف کنین میدونین و بعد اینکه اگه فقط انسان ها میتونن به این علمایی که میگین دست پیدا کنند پس موحودات فرا زمینی این وسط چی میشن؟قطعِ به یقین وجود دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
اصلا موجود فضایی رو کسی ندیده
چه برسه که بخواد علمی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۹:۰۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمونه بارز آن سلیمان نبی بود که جن و انس را به کار گرفته بود
چرا غربی ها باید کلام خدا را برایمان اثبات کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
کسی تکذیب کننده وجود اجنه نیست
اما این کافر های غربی میان هزار تا دروغ میگن و واقعیت را کاملا دروغ نشون میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
به وسیله خاک چوب تنابهایی ازپوست درختان سنگ ومجسمه دورش خاک تااخر بعدازساخت جمع کردن خاک وتمیز کردن مجموعه ساخته شده خداوند به بندهگانش عقل هوش داده ،،،همین امروزه درچین یک برج 30طبقه را 2هفته اماده سکونت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سریال یوسف پیامبر اگه نگاه کنید میفهمید آخناتون که بود و چه کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد کلهردی
۱۸:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا میخواین بگین وجود نداره ؟ یعنی به نظرتون توی این کیهان بزرگ ما تنهاییم؟ جسارتا به قرآن اعتقاد ندارین؟
من نمیگم این اتفاق از ادم فضایی هاست حتما ولی قطعا وجود دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
کجای قرآن اسم موجود فضایی اومده؟؟
ما که هرچقدر خوندیم همچنین کلمه ای ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
خدا با رمز و راز در قرآن کریم گفته
در این آیه

و من آیاته خلق السموات و الارض و ما بث فیهما من دابة و هو علی جمعهم اذا یشاء قدیر (سوره شوری آیه 29)

و از نشانه های [قدرت ] اوست آفرینش آسمانها و زمین و آنچه از [انواع ] جنبنده در میان آن دو پراکنده است و او هر گاه بخواهد بر گرد آوردن آنان تواناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
این که رمز و راز نیست.
خیلی زیبا و واضح بیان شده.
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۰:۳۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
اگه اینه پس تخت جمشید و همه ی ای هارو هم فضایی ها ساختن در سکه هم دیدید که در مقابل بشقاب پرنده ( یوفو ) نیزه گرفته بودند جن هم وجود داشته مثلن تخت سلیمان انسان ها را دست کم نگیرید در ضمن انسان های اون موقع هم انسان بودند ماهم انسانیم هممون یه عقلی داریم اونا تا ما که تکاملی نکردیم مگه اینکه بگیم غارنشینان تا ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
برو بابا
تو که کلا رد دادی
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۲۰:۱۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
تو علم ۷۰۰۰سال پیش رو با علم قرن ۲۱ مقایسه میکنی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۰:۴۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
من نمی‌دونم چی به چی هست فقط اینو می‌دونم که ممکنه که در ساخت این اهرام جن ها کمک مردم کرده باشن چون در زمان های گذشته انسان ها چون آدم های ساده و معمولی بودن به راحتی می‌تونستن با جن ها ارتباط بر قرار کنن همه جن ها مثل هم نیستند اون ها هم مثل انسان ها خوب بد دارن خود ما تو روستامون و اطراف روستامون جن داریم بعضی از آدما جن های خوب میبینن بعضی ها بد و ترسناک بستگی به انسان ها داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
این سازه‌ها رو با استفاده از اهرم‌ها و قرقره‌ها و ماشین‌های دیگه و با برنامه ریزی دقیق و با خلاقیت فوق العاده مردم اون زمان ساختند. مردمان گذشته بر خلاف تصور رایج آدمهای کم هوشی نبودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
کاملا درسته... ولی اگر اینقدر هوش داشتن میتونستن بجای شمشیر از گلوله استفاده کنن چرا نکردن؟؟؟
یک نیروی فوق العاده یک هوش برتر به اینها کمک کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
اهرم و قرقره که یه وسیله دست ساز ابتدایی.
دیگر انسان اشرف مخلوقات ساخت این اهرم براش کاری نداشته.
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۲۰:۲۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
دقیقا اون موقع چه ماشینی بود
نکنه جرثقیل یا بولدوزر رو میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
سنگهای اهرام یک تکه نیستند و هر کدام از چند قطعه تشکیل شدند که برای شناسایی از علامت‌های خاص خودشون استفاده میکردند. ساخت اهرام سالها طول کشیده و اونطوری که بعضی از برنامه‌های علمی تخیلی ادعا میکنند ساخت اهرام به اون سادگی و سرعت نبوده. اون تصویر عجیب شامل هلیکوپتر و هواپیما جعلیه. مجسمه‌ها یا تصاویری که به عنوان فضایی معرفی میشند هم در واقع بتهایی بودند که در مصر باستان بجای خدا پرستیده میشدند و از آدم فضایی خبری نبوده. در ضمن مصریها در ریاضیات و هندسه مهارت زیادی داشتند و مردم زمانهای گذشته نه تنها انسانهای کم هوشی نبودند بلکه ضریب هوشی بالاتری نسبت به مردم زمان حال داشتند. جمعیت فعلی زمین به مجموعه تمامی علمی که طی چندین هزار سال انباشته شده دسترسی دارند و همین باعث شده به اشتباه فکر کنیم مردمان هزاره‌های قبل ضریب هوشی پایین تری داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
سخنرانی رائفی پو راجب یوفوها وموجودات فضایی رو گوش بدین ،کامل واضح وشیوا موضوعو باز کرده،همینجا از ایشون تشکر میکنم
Canada
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
در مستندی دیدم در زمان شوروی سابق زیر دریایی شان در زیر اب به 6 تا نور که بطرف شون میامده .برخورد میکنند
چونکه نمیدانستند چی هستند
سریع به روی اب میایند و بعد متوجه میشوند که 6 تا بشقاب پرنده هستند که انها هم روی اب میایند و بعد به فصا میروند
موجودات پیشرفته تر از ما وجود دارند
حالا چرا پنهان کاری میکنند .نمیدانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به ولله فیلم های سینمایی علمی تخیلی رو با هزار تا کامپیوتر و فتوشاپ و خیال بافی درست میکنن
و تو بدجوری همون یه ذره مخ نداشتت کاملا متلاشی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
پشت صحنه فیلم ها رو ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
کار اجنه بوده نه موجودات فضایی
Iran (Islamic Republic of)
شروین
۱۷:۰۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
شاید اجنه بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
به احتمال زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
اینها ساخته دست جنیان و انسانهای ان زمان بوده و جنیان توان بلند کردن سنگهای 5 تنی را داشته اند چون جاذبه در انها اثری ندارد و زمانی که چاذبه بی اثر شود شما می توانید یک سنگ 10 تنی را بلند کنید انگار یک پر کاه را دارید بلند می کنید و جنیان برای مزد خود روح انسانهای ان زمان را به عنوان پاداش دریافت می کردند و برای پادشاهان ان زمان که توسط جادوگرهای خبره جنیان را به خدمت می گرفتند اهرام می ساختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
همینجاست که باز نظر من بیشتر با عقل جور درمیاد که انسان ها در اینده به گذشته سفر میکنند و این علم و تکنولوژی و این پیشگویی ها رو به مصری ها انتقال میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
چرا روی سکه ها انگلیسی نوشته شده؟
نکنه فضایی ها انگلیسی زبان هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون این دروغ آمریکا و انگلیسه
میخوان ذهن عموم رو به دروغ و دغل بکشونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
ساخت اهرام دست بشربوددرآن زمان فلزات بخوبی استفاده میشدوفراعنه پهلوانانی دراختیارداشتندکه میتوانستندسنگهاراجابجاکنندوعلت ساختن چنین بناهایی استحکام بالا دربرابرزلزله وحفظ آثارپادشاهان وهجوم دشمانان به قلعه یاهمان اهرام بودوعلت هرمی وبلند درست کردن هم علل داشت وچون پادشاهان اشیاءگرانقیمت داشتندوجسدشان رامومیایی میکردندتاشایدآیندگان بتوانندزنده کنندوواقعابنوعی زنده هستندلازم بودمستحکم بسازندنوشته هاونقاشی هاجدی نگیریدکشورمصردرآمدخوبی ازاین بناداردهرچیزی ممکن است انجام دهندهرجا آب ونون بودحفظ شد.
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۴:۳۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
وقتی عظمت بناهای باستان رو میبینم بیشتر یقین پیدا میکنم به داستان داوود نبی و سلیمان نبی...
قطعا نیروهایی غیر از انسان در ساختنشون دخیل بوده...
India
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
قران میفرماید ملک سلیمان به دست اجنه ساخته شد یعنی اجنه توانایی و علم ان را داشته اند و دارند شیطان یک جن بود که در درگاه الهی چندین هزار سال خداوند را عبادت کرده بود و فرشتگان را درس میداد پس اجنه توانایی وعلم را دارند حال قران در جایی میفرماید که ای بنی ادم شیطان را پرستش نکنید ما در تمدن مایاها هم هرم داریم در یک قاره ی جدا از مصر وافریقا در چین و ژاپن هم داریم ان هم در زمانی که با پای پیاده و شتر و اسب مسافرت میکردند چگونه یکی در انطرف دنیا ویکی در اینطرف دنیا هرم ساخته تمدن مایا در امریکای لاتین بوده است پس نتیجه میگیریم موجودی بوده که مردم کل سیاره را رهبری میکرده وارتباط داشته متاسفانه اشیا و سازه های باستانی که به نظر با علم پیشرفته ای ساخته شده حاصل ارتباط انسان ان زمان با شیطان بوده و برای همین قران میفرماید که ای بنی ادم شیطان را پرستش نکنید و خداوند را عبادت کنید و مطرح کردن اینچنین مسایلی برای انکار خداوند و دین توسط افراد کافر میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
در اهرام مصر کوکایین پیدا شده. این نشون میده اون زمان مصریها دریانوردی می‌کردند و از وجود قاره آمریکا خبر داشتند. البته دلیل دیگه‌ای که دسترسی به قاره آمریکا از آسیا و در نتیجه آفریقا وجود داشته اینه که اون زمان یخ بندان بوده و جاهایی که الان عمق آب کم هست به دلیل اینکه کاملا یخ بسته بوده راهی برای رسیدن افرادی از آسیا و اروپای شمالی به آمریکا باز میکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خير کوکائین پیدا نشده خواهشا حرف الکی نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
عجبببببببببببب!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
اهرام ها چیه آخه؟؟ اهرام خودش جمع هرمه...
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
شما ببخش علی آقا
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۳:۴۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
در این داستان همه نقش یوزارسیف یا حضرت یوسف پیامبر را در گرایش به توحید و یگانه پرستی رو به کل نادیده گرفتند تاسف آوره از نویسنده این متن واقعا
آخناتون همان کسی بود که به یوسف پیامبر تعظیم کرد از این هم روشن تر!!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بله به حضرت یوسف تعظیم کرد ولی باز اخناتون امپراطور بود و یکتا پرستی رو دین رسمی اعلام کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
نکنه یوسف هم مسلمان بوده ودر دوره اسلام ؟به شما باشه همین الان میگین در اهرام رد پای اسلام .واخوندها هم بوده ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
00:14
دین همه پیامبران الهی اسلام بوده است (یعنی تسلیم بودن در برابر پروردگار)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
تشکر جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۳:۱۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
عزیزان اصلا بحث مسلمان و غیر مسلمان و شیطان و فرشته نیست...بحث سره علمه..کمی تفکر کنید..خوده خبر داره میگه از اصول فنی و مهندسی فوق العاده ای استفاده شده..این چه ربطی به شیطان و مسلمان و ... داره؟خود خدا میگه شما در این عالم تنها نیستید یعنی بغیر از زمین جای دیگری هم هست.تو مریخ رد آب پیدا کردند..این خودش یه نشونس.بیشتر علمی فکر کنیم تا اعتقادی..اگر هم از برده ها استفاده میکردند بازم همین برده ها یه ابزارهای جدیدی داشتند تا این سنگ هارو جابجا کنن..اونوقت داخل اهرام بینهایت رمز و راز داره که چطوری راهروهارو درست میکردند؟اهرام ثلاثه از هواپیماهای امروزی عکس هک شده دارن این یعنی یه چیزی دیدن یا رابطه ای داشتند با فرازمینی ها..قطعا ساخت اهرام ثلاثه کمک ماورایی داشته وگرنه تو اون دوره هیچکسی نمیتونسته اینقدر دقیق و اصولی اینهارو ایجاد کنه..چیزه کوچیکی نیست که بگی کاره همون آدم های اون زمانه..علمی فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا فیروزی گلوجه دانشجوی روانشناسی از تبریز
۱۲:۳۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
بله انس جن می توانند اهرام را بسازند باید ملاییکه ها هم دست در این کار داشته باشند
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
انس جن می توانند اهرام را بسازند فقط در خیال !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
انسان ها می‌توانند دوبرابر این اهرم را درست کنند مثل دیوار عظیم چین
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۱۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
اون موقع که این اهرام را ساختن // هنوز دانشگاه ازاد نیامده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
آیا مصریان باستان هم انگلیسی می نوشته اند که از حروف انگلیسی بر روی سکه استفاده شده است؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
RESISTIT PAVCIS OBRVITVR PLURIBUS Originally from a coin from the 1600s with dots between the words
سالهای 1600s حروف انگلیسی بر روی سکه حک شده نه زمان ساخت اهرام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
خب حروف انگلیسی رو گفت دیگه
با عددش کاری نداشت
مشخصه یک حقه امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
بالطبع انها دارای علومی بوده اند که خیلی پیشرفته بوده است.نمیتوان منکر شد.حتما موجوداتی در کرات دیگر هستند که انزمان با زمینیان ارتباط داشته اند.ولی مدارج و علوم انها در حد پایین تر انبیا بوده و انها مسخر انبیا و اولیا بوده اند .
مثلا حضرت علی در جایی می فرمایند من خالق زمین واسمانم
نه اینکه ادعای الوهیت کرده باشند حتما به علومی دسته یافته بوده اند که کیفیت خلقت و اسرار کرات و فیزیک و شیمی و علوم دیگر بر ایشان روشن شده بوده است.مثلا حفر قنات بدون دستگاه های حفاری و محاسبات مهندسی در قرن ما چگونه انجام می داده اند.چطور محاسبه می کرده اند حتما
دارای علوم مهندسی بوده اند یا ساختن مساجد وبنا های قدیمی مثل مسجد شیخ لطف الله یا بودن حکیمی دانا مثل ابن سینا و شیخ بهایی اینها حتما با منبعی ارتباط داشته اند.
که حتما از جانب خداوند بوده ولی از واسطه ایی کسب می کرده اند.زیاده گویی کردم عفو کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
یکی از شرایط موثق بودن حدیث اینه که خلاف قرآن نباشه. قرآن خداوند یکتا رو خالق زمین و آسمانها میدونه و یادآوری می‌کنه هیچ چیز مثل خدا نیست و شرک رو تنها گناهی معرفی کرده که خداوند متعال نمی بخشه. از کجا میدونید شاید این حدیثی که میگید رو امثال معاویه برای تهمت زدن به حضرت علی (ع) ساخته باشند. با توجه به کینه‌ای که معاویه از چهارده معصوم داشته هیچ بعید نیست به کثیف ترین حیله‌ها برای ضربه زدن رو آورده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
اینا همگی مجسمه های فراعنه مصر باستان که هزاران سال به دست برده ها درس شد با زور شکنجه زیر آفتاب داغ سوزان
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
اگر زور و شکنجه نباشه کسی کار نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
اینها ساخته دست بشر است و این تصویر وسکه ها نقشه و برنامه ریزی است از طرف انسان های کافر وشیطان صفت که در آیندگان که چندین سال هم است که شروع شده برای از بین بردن اسلام واعتقاد ات مردم دنیا از هر دینی به خداوند بیش از هزار پیامبر برای اصلاح وسعادت انسان برگزیده شدن ومردمان نسل های گذشته ایمان به خدا آوردن وبعد از گذشت سالیان دوباره کافر شدن و همین چرخه ادامه داشت تا آخرین پیامبر که حضرت محمد بود و دوباره عده‌ای از روی نادانی غرور و یا با برنامه ریزی چندین سال است که تلاش می‌کنند خدا را انکار کنند و بعد از گذشت سالیان برای چندین سال موفق هم خواهند شد و وعده الهی در حق انسان ها به حقیقت خواهد پیوست خوشا به حال آنهای که تا آخرین لحظه جان خودشان به خداوند توکل می کنند وخدا را می پرستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
یه ذره از مغز استفاده کنید اصلا بحث خداشناسی نیست بحث اینه که تفکر کنی ببینی چه اتفاقاتی افتاده و چه علمی بکار برده شد آیا مثل حضرت سلیمان که از اجنه استفاده کرد تا بزرگترین و باشکوه ترین قصر را بسازد منافاتی دارد یا خیر چه ربطی به کافر و غیره داره اگه موجود فضایی وجود داشته باشد چیز غیر طبیعی نیست چون مالک خداس و همه مخلوق من موندم شما کوته فکران دارید تیشه به ریشه اسلام میزنید
ممنون از این اطلاعات خوب باشگاه‌ خبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
اتفاقا بحث سر جنگ حق و باطل
شما داری با این حرف ها ذهن اظهار عمومی رو به راه اشتباه میکشی که هیچ سودی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
باید بیشتر تحقیق شود
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
بیشتر تحقیق کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
نویسنده عزیز اخناتون رو یوسف نبی یکتا پرست کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
ناشناس عزیز. خوب شد یه سریال دیدی. اخناتون که یس دوتا نبود برادر.
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
فرق نمیکنه یک تا یا دوتا پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
ای کافر لعنت خدا بر شما هست و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۰۹:۳۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
موجودات فضایی یا اجنه ؟ آیا نمیدونی اجنه شیطانی در عصر ما میخوان خودشونو به جای فضایی ها جا بزنن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
خير نمیتونن
جن از آتش و نور هستش و با رادار ها و.. قابل تشخیص نیست
و حتی قابل لمس و صدمه زدن هم نیست
اما موجود فضایی جسم داره و یک موجود مادی هستش
اما جن مادی نیست
از زمین تا آسمون فرق داره
حتی جن ها برای رفت و آمد نیازی به وسیله هم ندارند چون از نور و آتش هستند سرعت نور هم 300 هزار کیلومتر بر ثانیه هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
جن میتونه از بین اشیاء و وسایل عبور کنه و نیازی هم به هیچ وسیله ای نداره و با سرعت هم میتونه جابجا بشه و نیرومند هستش و همینطور از آتش اعلاء آفریده شده
و جن خوب و بد هم داره سوره جن رو بخون
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
موجودات خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
بله اونا هم آفریده های خدا هستن
تا باهاشون کار نداشته باشی و احضارشون نکنی
کاری باهات ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بله میتونن
چون که از نور هستن به هر شکلی میتونن ظاهر بشن
به جز چهره پیامبران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
شاید مرور داستان ملکه سبا بتونه کمک کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
Yjc من رو به فکر واداشتی...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۴۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
آیا موجودات فضایی در ساخت اهرام مصر دست داشتند؟!!!
حا آره خلییییییییییییییییییییییی فقط به دست بردگان بدبخت بیچارگان بینوایان که از آدم فضایی و موجودات فضایی محسوب می شوندبه دستور و نظارت دانشمندان ستار شناسان فراعنه احرام ثلاثه و به زحمت مشقت بار بردگان مظلوم بینوایان ساخته شد چونکه کره زمین هم در فضا قرار دارد و به ما انسانها هم می گویند آدم فضایی یا موجودات فضایی فکر کرده اید که کره زمین کجا قرار دارد در فضا قرار دارد ما همگیمون موجودات فضایی هستیم از نظر ملائکه خداوند جل جلاله . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
دوستان لطفا خرافه را ترویج نکنیم و قدرت اشرف مخلوقات را زیر سوال نبریم ... دور اندیش باشیم و دور اندیشانه تر نظر بدهیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
انسان أشرف مخلوقات هست يعني باهوشه اما از نظر جسمی ضعیفه
يعني خیلی ضعیفه
فقط در زمان جوانی یکم میتونه کار های مختلف انجام بده
آخرین اخبار