ورود به قزوین ممنوع شد

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: این استان آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را به دلیل شیوع کرونا ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حبیبی، جانشین و سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین در آخرین نشست این ستاد در سال ۹۹ گفت: این استان هیچگونه برنامه‌ای برای پذیرش مسافران نوروزی ندار و ورود مسافران نوروزی به استان قزوین، ممنوع است.

حبیبی گفت: کادر بهداشت و درمان استان قزوین سال سختی را پشت سر گذاشتند و مسافرت و دید و بازدید‌های نوروزی، تمامی زحمات مسئولان و کادر درمان برای مهار ویروس کرونا را از بین می‌برد.

او افزود: مساجد استان نباید هیچ برنامه‌ای برای اعیاد شعبان برگزار کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی به عنوان مکمل ستاد کرونا، کار را برای رسیدگی به بیماران کرونایی و نیازمندان آسان‌تر کرده است و این طرح در ایام نوروز نیز باید با قدرت انجام شود.

او افزود: خوشبختانه استان قزوین در شرایط باثباتی قرار دارد و میزان فوتی‌ها به حداقل رسیده است.

به گفته سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین، واکسن کرونا هم بنا بر اولویت‌های تعیین شده در حال تزریق است و اردیبهشت و خرداد دوز بیشتری از واکسن کرونا در اختیار استان قزوین قرار می‌گیرد.

او افزود: سازمان صمت برای شهر‌هایی که قرنطینه شده اند افزایش سهمیه مرغ و میوه را در نظر بگیرد.

بر اساس آخرین پایش‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تاکنون ۴۱ شهروند استان قزوین به ویروس جهش یافته مبتلا شده اند و شهر سگزآباد بویین زهرا هم قرنطینه شده است.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار