گوشت قرمز، عیدی امام زمانی‌های اراک به نیازمندان

همزمان با اعیاد شعبانیه و درآستانه سال نو خادمان مسجد جامع سید الشهدای اراک برای ۳۱۳ خانواده نیازمند گوشت قرمز تهیه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه عید نوروز خادمان مسجد جامع سید الشهدا واقع در خیابان پاسداران اراک در پویشی مردمی با جمع آوری کمک‌های نقدی نمودند و برای ۳۱۳ خانواده نیازمند گوشت قرمز تهیه کردند.

امیری نسب مسئول فرهنگی مسجد جامع سید الشهدای اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: گفت: نیازمندان واقعی از طریق امامان جماعت مناطق حاشیه نشین شناسایی و این بسته‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

امیری نسب افزود: سنت حسنه کمک به نیازمندان همواره در میان آموزه‌های دینی شیعیان دیده شده و خادمان مسجد هم در این راستا با جمع آوری کمک‌های نقدی مردمی در دعای ندبه هر هفته اقدام به تهیه گوشت قرمز برای نیازمندان کردند.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه این روز‌ها به دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز خانواده‌های نیازمند توان خرید این قلم کالا را ندارند برآن شدیم تا کالای مور تهینه را گوشت قرمز قرار دهیم.

مسئول فرهنگی مسجد جامع سید الشهدای اراک بیان کرد: توزیع گوشت قرمز در بین نیازمندان منحصر به ایام پایانی سال نخواهد بود و در این طرح مردمی ابتدای هر ماه قمری ۳۱۳ بسته بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.