پویش سین هشتم «سلیمانی»؛

سفره های هفت‌ سین مزین به سین سلیمانی

صفحه مجازی منتسب به سردار سلیمانی در راستای راه اندازی پویش «سین هشتم» تعدادی از تصاویر سفره‌های هفت‌سین هموطنان را با سین هشتم در فضای منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از افرادی که نه تنها بین هموطنان خود، بلکه در میان سایر جوامع ملل دوستداران و طرفداران زیادی داشت، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. فرمانده‌ای که در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ طی یک حمله ناجوانمردانه از سوی آمریکا در فرودگاه بغداد کشور عراق به شهادت رسید.


بیشتر بخوانید


امسال دومین نوروزی است که سردار سلیمانی آسمانی شده‌اند و جایشان را در یک قاب عکس و روی سفره هفت سین مردم باز کرده‌اند. تعداد زیادی از دوستداران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به انتشار تصاویری از سفره‌های خود با عنوان سین هشتم "سلیمانی" کردند و تصویر فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سفره‌های خود گذاشتند.

در ادامه می‌توانید تعدادی از این تصاویر را که در فضای مجازی منتشر شده مشاهده کنید:

انتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سینانتشار تصاویری عجیب و دیده نشده از سفره هفت‌سین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار