اقامت مسافران نوروزی به جز هتل‌ها در سایر اماکن اقامتی خراسان شمالی ممنوع است

حبیب یزدان پناه گفت: براساس مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی در ایام نوروز اقامت مسافران به جز در هتل‌ها در سایر اماکن اقامتی استان ممنوع است و پذیرش تور نیز فقط از سوی آژانس‌های دارای مجوز انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان پناه، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه در ایام نوروز با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی سفر انجام می‌شود، گفت: اقامت مسافران به جز در هتل‌ها در سایر اماکن اقامتی استان ممنوع است و پذیرش تور نیز فقط از سوی آژانس‌های دارای مجوز انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


یزدان پناه افزود: مأموریت اصلی در ستاد اجرایی خدمات سفر در تعطیلات پیش‌رو، اجرا، پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا درزمینهٔ سفر‌های ایمن و مسئولانه است.

او با اشاره به اینکه بر مبنای دستورالعمل مصوب، سفر در شهر‌های زرد، آبی و سفید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد، گفت: تأکید براین است که هم‌وطنان از اماکن غیرمجاز استفاده نکنند تا با توجه به شرایط متأثر از شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مربوطه خدمات شایسته‌ای را در ایام نوروز ارائه دهیم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی افزود: ستاد‌های شهرستانی فعال و دستورالعمل‌های لازم به آن‌ها ابلاغ شده است، ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی استان با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از شبکه‌های سراسری صداوسیما در ایام نوروز پخش خواهد شد.

یزدان پناه افزود: علاوه بر این از ظرفیت فضای مجازی نیز برای معرفی استان بهره گرفته‌ایم تا بتوانیم در دوران پسا کرونا میزبان گردشگران و مسافران بیشتری باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.