رئال مادرید متخصص بازی‌های خارج از خانه در لالیگا

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار‌های خارج از خانه اخیر در لالیگا عملکرد خوبی ارائه کرده است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید در یکی از بازی‌های هفته بیست و هشتم لالیگا، میهمان سلتاویگو بود و توانست با ۲ گل کریم بنزما و یک گل مارکو آسنسیو میزبانش را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

رئال مادرید با پیروزی در این دیدار علاوه بر رسیدن به رده دوم جدول،   به روند شکست ناپذیری خود در بازی‌های خارج از خانه لالیگا تداوم بخشید تا دهمین بازی متوالی این تیم مقابل میزبانان لالیگایی بدون شکست سپری شود.

شاگردان زین الدین زیدان در ۱۰ تقابل خارج از خانه اخیر به مصاف تیم‌های ویارئال، سویا، ایبار، الچه، اوساسونا، دپورتیوو آلاوز، اوئسکا، رئال وایادولید، اتلتیکو مادرید و سلتاویگو رفتند و ۶ پیروزی به دست آورند و در ۴ دیدار هم به تساوی رضایت دادند.

تنها شکست کهکشانی‌ها در بازی‌های خارج از خانه این فصل به هفته چهاردهم بر می‌گردد که رئال مادرید مقابل والنسیا متحمل شکست سنگین و غیر منتظره ۴ بر یک شد.

پیش از  این دیدار نیز رئال مادرید در بازی‌های خارج از خانه ۳ پیروزی و یک تساوی به دست آورده بود.

در واقع رئال مادرید از ۱۵ دیداری که میهمان بوده، ۳۲ امتیاز به دست آورده و به طور میانگین ۲.۱۳ امتیاز از دیدار‌های خارج از خانه خود کسب کرده است.


بیشتر بخوانید


کهکشانی‌ها تا پایان فصل ۴ دیدار خارج از خانه دیگر در پیش دارند و کسب حداکثر امتیازات از این دیدار‌ها می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در جایگاه پایانی آن‌ها در این فصل لالیگا داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار