گازسوز شدن ۲ هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی در سراسر استان در قالب طرح گازسوز کردن خودرو‌های عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: خودرو‌های ناوگان عمومی تک سوز شامل تاکسی‌ها، ون و وانت‌بار‌ها به صورت ۱۰۰ درصد رایگان دوگانه سوز می‌شود.

او افزود : مالکان خودرو‌های مسافربر شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و مسافربر‌های بین شهری و روستایی استان سمنان نیز با ثبت‌نام در سامانه " www.gcr.niopdc.ir " می‌توانند درخواست خود را برای گازسوزکردن خودرو ثبت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت : پنج کارگاه شامل سه کارگاه در سمنان و ۲ کارگاه در شاهرود برای گازسوز کردن خودرو‌های عمومی فعال است.

او افزود : سه‌هزار و ۶۰۰ متقاضی برای دوگانه سوز کردن خودروی خود در سامانه اعلام شده در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۹۰۰ خودرو گازسوز شدند و بقیه درخواست‌ها با اولویت در ثبت نام اجرایی می‌شود.

عرب عامری گفت : ۷۲ تا ۹۶ ساعت پس از ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودرو در سامانه، درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان با اشاره به رعایت استاندارد‌های لازم در کارگاه‌ها و نظارت کامل اداره استاندارد بر کلیه مراحل تبدیل افزود : هیچ نگرانی بابت ایمنی خودرو‌های تبدیلی وجود ندارد و با توجه به ۴۲ باب جایگاه سوختگیری سی‌ان‌جی موجود در استان، وضعیت بسیار مناسبی از لحاظ تعداد جایگاه در استان داریم و در حال حاضر کمتر از ۴۰ درصد ظرفیت جایگاه‌ها در حال بهره برداری است و اضافه شدن تعداد خودرو‌ها مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: گاز سوز ، شکرت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.