رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان:

یکی از رشته‌هایی که توانست خودش را با شرایط کرونا تطبیق بدهد قایقرانی بود

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: یکی از رشته‌هایی که توانست در سال گذشته تا حدودی خودش را با شرایط کرونا تطبیق بدهد قایقرانی بود به لحاظ این که در تک نفره فاصله‌ها رعایت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سلمان قاضی‌عسگر رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان پیرامون تأثیرات کرونا بر رشته قایقرانی گفت: یکی از رشته‌هایی که توانست تا حدودی خودش را با شرایط کرونا تطبیق بدهد قایقرانی بود به لحاظ این که در تک نفره فاصله‌ها رعایت می‌شود و برخورد فیزیکی ندارد، از همین رو مجاز به برگزاری تمرینات قایق‌های گروهی نبودیم ضمن این که هرگونه فعالیت ورزشی ممنوع بود.

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان در ادامه افزود: فعالیت‌ها به ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد، با وجود این که در تابستان رودخانه پر آب بود و پس از مدت‌ها در فصل مناسب شاهد جریان آب بودیم و توانسته بودیم پایگاه بسیار خوب تمرینی را در خیابان آبشار فراهم کنیم، تجهیزات نو خریداری شده بود و در حالی که می‌توانستیم کلاس‌های آموزشی برگزار کنیم به دلیل شرایط کرونا مردم استقبال نکردند و صرفاً بازیکنان خودمان تمرین می‌کردند.

او بیان داشت: کلیه مسابقات برون‌مرزی تعطیل شد و برگزاری آن در سال آینده نیز مشخص نیست؛ مسابقات رفتینگ، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی‌های المپیک نیز تحت تأثیر قرار گرفت.

قاضی‌عسگر در خصوص مسابقات انجام شده در سال گذشته تصریح کرد: فقط رقابت‌های لیگ برتر آرام کشوری برگزار شد که تیم اصفهان با توجه به حضور تیم‌هایی مثل مازندران و سواحل جنوب مقام اول را کسب کرد؛ لیگ اسلالوم خانم‌ها و آقایان و روئینگ هم برگزار شد که اصفهان نماینده‌ای در روئینگ نداشت.

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آنلاین از تأثیرات مثبت کرونا بود که توانست جای خود را در رشته‌های مختلف ورزشی پیدا کند، قایقرانی هم یکی از این رشته‌ها بود.

او در خصوص برنامه‌های سال آینده تشریح کرد: اول سال انتخابات هیأت برگزار می‌شود، برنامه‌ها و تقویم فدراسیون مشخص است، امیدوارم شرایط کرونا مساعد شود و طبق برنامه پیش برویم؛ آموزش‌ها، راه‌اندازی رشته در تعدادی از شهرستان‌ها و شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و قهرمانی جهان از جمله این برنامه‌ها است.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.