فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

حضور مرزداران در نقاط صفر مرزی بسترساز تأمین امنیت و آرامش مرزنشینان است

سردار علی رزمجو با اشاره به نقش مرزداران در تامین امنیت مرزنشیان گفت: قطعا زحمات شبانه روزی آنها نزد خداوند بدون اجر نخواهد ماند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در بازدید از یگان‌های مرزی تیپ مستقر در آبادان گفت: حضور با صلابت مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) در نقطه های صفر مرزی خوزستان بسترساز تأمین امنیت و آرامش کشور است.

او افزود: توفیقی حاصل شد تا در ایام میلاد و جشن ماه مبارک شعبان و ایام عید نوروز در بین شما مرزداران باشم و از نزدیک با شما عزیزان دیدار و گفت‌وگو کنم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن تجلیل از خدمات شایسته و اثربخش مرزداران در سنگر تأمین نظم و امنیت منطقه خوزستان، عنوان کرد: حفظ امنیت، مهم‌ترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است که مرزبانان همواره با شایستگی و توانمندی در اجرای هدفمند این ماموریت خطیر، سربلند هستند.

سردار رزمجو با بیان اینکه حضور مرزداران در نقاط صفر مرزی بسترساز تأمین امنیت و آرامش مرزنشینان است، ادامه داد: بی تردید زحمات شبانه روزی مرزداران نزد خداوند متعال بدون اجر نخواهد ماند و قطعأ ثمره این سختی‌ها، ایجاد امنیت پایدار در داخل و مرزهای کشور است.

او ضمن تقدیر از کلیه مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) حضور و نگهبانی در پاسگاه‌های مرزی را عبادتی بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: اگر ایمان و اعتقاد ایرانیان در ادوار مختلف تاریخ و در بحبوحه بحران های اقتصادی و سیاسی نبود، هم اکنون شاهد این عزت و اقتدار نبودیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.