تجلیل فرمانده ناجا ازمامور فداکارکرمانی

سرداراشتری درحاشیه نشست قرارگاه نوروزی امام رضا(ع)کرمان از مامورفداکار پاسگاه گلستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشورمان درحاشیه نشست قرارگاه امام رضا(ع) از ستوان یکم نبی زیدآبادی نژاد مامور فداکار پاسگاه انتظامی گلستان در کیلومتر ۶۰ محور سیرجان - بندرعباس تجلیل کرد.

این مامور فداکار چندی قبل به همراه سربازان پاسگاه گلستان جان یک راننده کامیون را از ماشین آتش گرفته اش نجات دادند.

سردار سرتیپ حسین اشتری در پایان نشست قرارگاه امام رضا (ع) پلیس کرمان ضمن تجلیل از ستوانیکم زیدآبادی گفت: زمانی که در جریان این واقعه قرار گرفتم یک بار دیگر احساس غرور و خداوند منان را شکر کردم که در سازمانی خدمت می‌کنم که زمینه‌های خدمات رسانی گسترده‌ای به مردم دارد.

او افزود: این اقدام ایثارگرانه همکارانمان از فوت یک هموطن و داغدار شدن خانواده چشم به راهش در ایام پایانی سال ۹۹ پیشگیری کرد و جا دارد اشاره کنم از این حرکات انسان دوستانه در بطن سازمان ناجا بسیار زیاد اتفاق می‌افتد و این لطف خداوند بود تا این اتفاق خوشایند اخیر در سیرجان استان کرمان به نوعی رسانه‌ای شود.

شامگاه بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته ماموران پاسگاه گلستان شهرستان سیرجان در پی واژگونی که منجر به آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور"سیرجان-بندرعباس" شد، با استفاده از کپسول‌های آتش نشانی و سطل‌های شن و ماسه موجود در پاسگاه، راننده این کامیون را از لابلای اتاقک له شده کانتینر نجات  دادند.

 این فرد مصدوم توسط ماموران این پاسگاه با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال دادند و ضمن حضور در صحنه و پیشگیری از وقوع حادثه برای رانندگان عبوری جان راننده کامیون را از مرگ نجات دادند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار