استاندار ایلام:

تامین سلامت مردم یک اصل اساسی است

نوذری گفت: امروز سلامت مردم برای ما یک فریضه واجب و اصل اساسی است که با تمام امکانات تلاش خواهیم کرد که برقرار بماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری استاندار ایلام در سفر به دهلران با حضور در یادمان سرلشگر خلبان شهید غلامرضا چاغروند با ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، گفت: امنیت امروز ما مرهون خون همین شهدایی است که با شجاعت و دلاوری سینه سپر کرده و از مقدسات دفاع می‌کنند.

او با بیان اینکه روح شهدا با حضرت سیدالشهدا محشور می گردد، اظهار کرد: یاد شهدا همیشه آرامشی را در دل ایجاد می کند و همین آرامش به ما انگیزه خدمت می‌دهد.

استاندار ایلام در ادامه سفر به دهلران با حضور در ایستگاه بازرسی سپتون و ورودی و خروجی ایلام و خوزستان با تاکید بر رعایت دستورالعمل ها، فاصله گذاری اجتماعی و دقت در بازرسی ها، بیان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان دهلران و نیز مجاورت با استان خوزستان ، این منطقه قابلیت تبدیل شدن به کریدور بحران را دارد و ضروری است در این منطقه کلیه تمهیدات لازم جهت ممانعت از ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی انجام گیرد.

او با بیان اینکه هر دهیار متولی مدیریت کرونا در روستاست ، گفت: دهیاران باید از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج، خانه بهداشت روستایی و معتمدین به منظور رعایت دستورالعمل ها ، جلوگیری از تجمعات و ممانعت از برگزاری مراسم های شادی و عزا اقدام نمایند.

نوذری با بیان اینکه هیچ چیز مهمتر از سلامت مردم نیست، اظهار کرد: امروز سلامت مردم برای ما یک فریضه واجب و اصل اساسی است که با تمام امکانات تلاش خواهیم کرد برقرار بماند.

او در پایان از پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر دشت عباس دهلران بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.