پیام نماینده ولی فقیه در استان کرمان به مناسبت روز جوان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با صدور پیامی روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پیامی ولادت حضرت علی اکبر(ع) و  روز جوان را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:  

بسم الله الرحمن الرحیم
شعبان المعظم ماه شادی هاست و چه نیکوست که روزهای جشن و سرور این ماه بزرگ به درستی نامگذاری شده‌اند و واقعا چه عنوانی برازنده تر از روز جوان، می توان برای سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) انتخاب کرد.

روز جوان، نمادی است از رشد و بالندگی، خستگی ناپذیری، ابتکار و خلاقیت و تلاش جهادی پر انگیزه ترین و کارآمدترین آحاد انسانی جامعه که با دو بال علم و ایمان، آینده ای سرشار از موفقیت و کامیابی را پیش روی خود ترسیم کرده‌اند و به عنوان پیشران جامعه اسلامی در حال حرکت به سوی قله های عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی با اراده های راسخی که در جوانان عزیز ما وجود دارد سرشار از عزت و بالندگی برای ایران اسلامی خواهد بود انشاالله.

اینجانب این روز فرخنده را به آحاد جوانان به ویژه دختران و پسران جوان استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه حضرت حق بهترین‌ها را برایشان مسئلت می نمایم.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار