مصدومیت چهار نوجوان در پی وزش باد شدید در مشهد/ایست قلبی یکی از مصدومان

مسئول روابط‌ عمومی اورژانس مشهد گفت: در پی وزش باد شدید، چهار نوجوان در بولوار شاهنامه مشهد براثر ریزش دیوار دچار مصدومیت شدند و یک نفر از آنان جان باخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علیشاهی مسئول روابط‌عمومی اورژانس مشهد گفت: حادثه آوار و سقوط دیوار به دنبال طوفان در بولوار شاهنامه مشهد، منجر به مجروح شدن چهار نفر شد که یک نفر از آنان (دختربچه ۷ ساله )بر اثر ایست قلبی جان باخت.

او افزود: این چهار مصدوم در سنین ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ سال بودند. همکاران ما می‌گویند که اطرافیان این نوجوانان گفته‌اند که آن‌ها برای در امان ماندن از باد به دیواری پناه بردند اما طوفان باعث شده دیوار فرو بریزد و آن‌ها آسیب ببینند.

مسئول روابط ‌عمومی اورژانس مشهد ادامه داد: سه نفر از حادثه‌دیدگان دچار صدمه در اندام‌ها همچون سر شدند اما یکی از آن‌ها فاقد علائم حیاتی بوده و ایست قلبی در اثر شدت جراحات داشته است که همکاران عملیات احیا را انجام دادند و او را به بیمارستان طالقانی منتقل کردند که بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علیشاهی بیان کرد:حال سایر مصدومان این حادثه خوب است و به وسیله ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

گفتنی است؛ اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز گذشته نسبت به وقوع طوفان در مشهد و دیگر نقاط استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار