تقدیر یونسکو از طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت

فرماندار ویژه کاشان گفت: تقدیر یونسکو از طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت بزرگ‌ترین دستاورد بین‌المللی کاشان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی‌اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان گفت: تقدیر سازمان یونسکو از برگزاری مطلوب و شایسته طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت در کاشان بالاترین دستاورد بین‌المللی این شهرستان در سال ۱۳۹۹ است.


او  با اشاره به برگزاری طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت افزود: تقدیر سازمان یونسکو از برگزاری مطلوب و شایسته این طرح در کاشان نشان از حسن اجرا و تاثیرگذاری این طرح در این شهرستان با هماهنگی مدیران و همکاری شهروندان آن دارد.


علی‌اکبر مرتضایی تحولات شهرستان کاشان در حوزه‌های مختلف راهسازی را یکی دیگر از مهم‌ترین اتفاقات سال قبل در این شهرستان تاکید و تصریح کرد: مشارکت گسترده خیرین مسکن و مدرسه‌ساز کاشانی با ظرفیت ۷۵ درصدی آن‌ها در مدرسه‌سازی نیز قابل تامل و اهمیت است.

به گفته او، انتخاب کاشان به عنوان پایتخت ملی نهج البلاغه در کشور و پیگیری تصویب نامگذاری یک روز به عنوان بزرگداشت مقام محتشم کاشانی شاعر آیینی به پیشنهاد نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان از دیگر افتخارات و عملکرد این شهرستان در پارسال است.


فرماندار ویژه کاشان راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان، برقراری مجدد پرواز‌های فرودگاه کاشان به عنوان معین فرودگاه اصفهان، اجرای طرح اقدام ملی مسکن، راه‌اندازی رادیو کاشان، بسترسازی و تامین فضای مجازی و گسترش پوشش موبایل را از مهمترین اقدامات سال ۱۳۹۹ برشمرد و اظهار داشت: کسب رتبه نخست کشوری کاشان در اعطای تسهیلات کرونایی و کم‌بهره روستایی با عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از دیگر اقدامات مهم این شهرستان در سال گذشته است.


ایجاد ۴۳۰۰ اشتغال در سال ۹۹


مرتضایی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۳۰۰ شغل در سطح شهرستان کاشان ایجاد شد، تاکید کرد: این موفقیت در حالی به دست آمد که با وجود تحریم و شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی با مشکل مواجه شده بود، ولی با اقدامات موثر دستگاه‌های مربوطه به خصوص پیگیری‌های کمیته رفع موانع تولید در فرمانداری ویژه کاشان مشکلات مربوط به این واحد‌ها تا حد زیادی هموار شد.


او در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات امسال  افزود: در انتخابات قبلی کمیته فناوری اطلاعات فرمانداری ویژه کاشان رتبه نخست در بهره‌وری و کارکرد مفید را در سطح کشور کسب کرد که با توجه به لزوم توسعه دولت الکترونیک این مهم یک موفقیت برای فرمانداری ویژه کاشان به خصوص در برگزاری انتخابات است.

ساخت رصدخانه ملی ایران بزرگترین پروژه علم محور کشور در کاشان

به گفته وی تکمیل ساخت رصدخانه ملی ایران در شهرستان کاشان نیز به‌عنوان بزرگترین طرح علم‌محور کشور در این شهرستان است که در ماه‌های آینده نورگیری و برای استفاده محققین و دانشمندان علم نجوم در دسترس قرار خواهد گرفت.


فرماندار ویژه کاشان در پایان از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را پیوست تمام برنامه‌ریزی و اقدامات آن‌ها خواستار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.