چراغ برات امسال را با کمک به زندانیان روشن کنیم

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی از اجرای پویش برات همدلی در سراسر استان خبرداد.

اسماعیل زاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: برات یکی از سنت‌های دیرین در میان مردم خراسان جنوبی است که امسال به واسطه شیوع کرونا انجام آن با محدودیت‌هایی رو به رو شده و پویش برات همدلی ویژه جمع‌آوری نذورات این روز پیش بینی شده است.

او افزود: برات امسال متفاوت بوده و به همین منظور این انجمن در نظر دارد در ایام نیمه شعبان و روز برات با همراهی، مشارکت و کمک‌های مردم از خانواده زندانیان حمایت و از زندانیان آبرومند گرهی باز کند.


بیشتر بخوانید


اسماعیل زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۵ انجمن حمایت از زندانیان در سطح استان فعالیت می‌کنند عنوان کرد: تعداد ۲ هزار خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن‌ها هستند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی گفت: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند هزینه‌های برات هرساله خود را به صورت غیرنقدی و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۷۷۴۶ واریز و روح اموات خود را بدین وسیله شاد نمایند.

او  ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده به صورت بسته‌های معیشتی، سبد غذایی و بهداشتی در اختیار خانواده‌های زندانیان قرار خواهد گرفت و همچنین این کمک‌ها برای آزادی زندانیان آبرومند هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.