هلال احمر در همه بحران‌ها حضوری جهادگرانه دارد

استاندار کرمانشاه گفت : جمعیت هلال احمر در همه بحران‌ها از جمله زلزله، سیل و کرونا و امداد و نجات حضوری جهادگرانه دارد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در همه بحران‌ها از جمله زلزله، سیل و کرونا و امداد و نجات حضوری جهادگرانه دارد، گفت : مجموعه هلال احمر به عنوان نماینده حاکمیت در بحران‌ها همیشه در خط مقدم حضور داشته و کمک کرده بحران‌ها را با کمترین آسیب پشت سر بگذاریم.

او از اقدامات هلال احمر کرمانشاه در بحران زلزله، سیل و در مقابله با بیماری کرونا، تقدیر کرد و گفت : هلال احمر در همه بحران‌های استان حضوری فعال و جهادی داشته و تلاش‌های گسترده‌ای برای کمک به آسیب دیدگان انجام داده است.

او با اشاره به بحران شیوع بیماری ویروس کرونا، افزود: هلال احمر در گرمای تابستان و سرمای زمستان در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشته و در طول این بحران، از یک عملکرد مناسب برخوردار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۰ هزار نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پایگاه‌های استان و طرح‌های این جمعیت همکاری دارند.

فرزین معتمدی به فعالیت حدود ۷۰ خانه هلال در استان اشاره کرد و افزود: هدفگذاری این جمعیت رساندن این خانه‌ها به ۳۵۰ مورد است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار