عضو هیات رئیسه مجلس:

گروه‌های جهادی شناسنامه دار می‌شوند

عضو هیات رئیسه مجلس از طرح این نهاد قانونگذاری برای شناسنامه دار شدن گروه‌های جهادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم شهرستان بابل و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خادمین پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا در سال ۱۴۰۰ با قدردانی از دست اندرکاران این گروه در برپایی موکب، کمک به مناطق محروم، تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و مقابله با کرونا، گفت: تا دو ماه آینده از طریق مجلس، پیگیر شناسنامه‌دار کردن گروه‌های جهادی خواهیم شد.

او اقدامات گروه‌های جهادی را بی بدیل دانست و افزود: گروه‌های مردمی و جهادی با امکانات مردمی و با قدرت وارد عرصه خدمات رسانی شدند و بخش زیادی از کمبود‌ها در مناطق محروم را جبران کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور نوجوانان و جوانان را در گروه‌های جهادی بسیار موثر و جالب توجه دانست و ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند پا به پای این گروه‌ها برای حل مشکلات مناطق محروم تلاش کنند و حضور این گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی آنان را از انجام وظایف خود غافل نکند.

محمدحسین طبرستانی مسئول ستادمردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا نیز با بیان اینکه این مجموعه حدود دو دهه هست که فعالیت فرهنگی و مذهبی را در شهرستان، استان و کشور انجام می‌دهد، گفت: برای اولین بار در بابل یک گروه فرهنگی منسجم را ایجاد کردیم که بیش از ۶ سال کنار هم قرار گرفتند.

او افزود: موکب یا فاطمه الزهرا (س) راهیان کربلا جزء دو موکب برتر بین ۶۰۰ موکب و جزء ۳ نماینده اول بنیاد بین‌المللی کشور شد.

طبرستانی ادامه داد: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این است که فراکسیون اربعین در مجلس راه‌اندازی شود و مسئولین در کنار خودشان از فعالین جهادی بعنوان یکی از مشاوران در این امور استفاده کنند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار