استاندار ایلام:

برای مهار کرونا نیازمند همراهی بیش از پیش مردم هستیم

نوذری گفت: برای مهار ویروس کرونا نیازمند همراهی بیش از پیش مردم با مسئولان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری استاندار ایلام در ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به تشدید وضعیت کرونا در استان دستور جمع آوری چادر‌ها بدون فوت وقت توسط فرمانداران را صادر کرد و گفت: وقتی در ستاد کرونا برای جلوگیری از شیوع کرونا چادر زدن را ممنوع کرده ایم عدم اجرای این مصوبه جرم تلقی شده و از فرمانداران می‌خواهم نسبت به جمع آوری فوری چادر‌ها اقدام کنند.

او با اشاره به فوت ۶ نفر در اثر گاز منوکسید کربن در زیر چادر ، شدیداً ابراز تأسف کرد و افزود: علی رغم هشدار‌های لازم در این باره متاسفانه شاهد برپایی چادر در دامن طبیعت هستیم که این موضوع علاوه بر شیوع بیشتر بیماری کرونا ، تاکنون جان چند شهروند نیز بر اثر بی احتیاطی گرفته شده است.

نوذری با عنوان این مطلب که فرمانداران با کمک نیروی انتظامی موظف به جمع آوری چادر‌ها در دامن طبیعت هستند، اظهار کرد: برای مهار کرونا نیازمند همراهی بیش از پیش مردم با مسئولان هستیم.

او با بیان این مطلب که بر سر سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، اظهار کرد: به هیچ عنوان عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا پذیرفتنی نیست و در این راستا لازم است قرارگاه عملیاتی کرونا با شدت بیشتری روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را دنبال نماید و موانع پیش رو بر سر سلامت مردم را معرفی کند.

نوذری با اعلام این مطلب که همیاران سلامت به کمک ستاد کرونا می‌آیند، از فرمانداران خواست برای تشکیل این کارگروه‌ها در روستا‌ها اقدام کنند.

او افزود: دهیاران با کمک مسئولان خانه بهداشت و پایگاه مقاومت بسیج و مجموعه اعضای تصمیم ساز در روستا‌ها نسبت به تشیکل این کارگروه اقدام نمایند تا در خصوص مدیریت کرونا و جلوگیری از مراسم های با تجمعات بالا در آرمستان ها، تالارها، عروسی‌ها و ... اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.