عاقبت انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت!

جوان خامی که قصد انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت را داشت به شدت زخمی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت یا خودرو در خیابان یا اتوبان نوعی بازی با مرگ تلقی می‌شود. با این وجود هستند افراد خام و کم تجربه‌ای که تنها برای شواف و خودنمایی دست به چنین اقدامات خطرناکی می‌زنند، مانند پسر جوان هندوستانی که حرکات نمایش با موتورسیکلت در خیابان کار دستش داد.

این جوان که سرگرم انجام حرکات نمایشی در یکی از جاده‌های این کشور بود بر اثر از دست دادن کنترل موتورسیکلت به شدت مجروح شد. ویدئویی که از لحظه وقوع حادثه تهیه شده است چگونگی مجروحیت این جوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این پسر در حالی که روی موتورسیکلت ایستاده تلاش می‌کند تا به حرکت با آن در جاده ادامه دهد. لحظاتی بعد ناگهان کنترل موتورسیکلت از دست وی خارج شده و او با شدت زیادی روی کف جاده می‌افتد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این جوان با وجود برخورد کمر و سرش به کف جاده با خوش شانسی از مرگ حتمی گریخت. این جوان در حالی توانست از این حادثه جان سالم به در ببرد که حتی از کلاه ایمنی نیز برای محافظت از سرش استفاده نکرده بود.


بیشتر بخوانید


این ویدئو توسط یک افسر پلیس محلی هند با نام «دیپانشو کابرا» در توئیتر منتشر شد. آقای کابرا در شرح این ویدئو نوشت: «آیا طاقت دیدن وقوع چنین اتفاقی برای فرزندان یا دوستانتان را دارید؟ اگر نه، پس مانع انجام چنین نمایش‌های احمقانه‌ای توسط آن‌ها شوید. به آن‌ها رعایت قوانین رانندگی و حفظ ایمنی را آموزش دهید.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
تو در باره عشق موتور چی میدونی من که 17 سالمه از الان از عشق موتور سنگین دارم دیوونه میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
این پرشا مخصوص هندیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
از این حرکات نمایشی زیاد دیدم این بچه بلد نبود و چون بلد نبود اینجور شد بفرما اینم حرکات نمایشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
سرشوووووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
آخه تو را چه به این غلطا وقتی اینکاره نیستی !!!!!!!