۱۲ گروه گشت‌های حفاظتی در عرصه‌های منابع طبیعی همدان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: ۱۲ گروه گشت و مراقبت در ایام تعطیلات نوروز، از عرصه‌های منابع طبیعی استان همدان حفاظت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسفندیار خزایی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با اشاره به اینکه تا بعد از ۱۳ فروردین این گشت‌ها به‌ صورت شبانه‌روزی ادامه دارد، گفت: هدف از این اقدام جلوگیری از تجاوز و سود جوئی افراد فرصت طلب به عرصه‌های منابع طبیعی و سوءاستفاده از آن، پیشگیری از آسیب رساندن و آتش‌سوزی درعرصه‌های مرتعی وجنگلی استان در تعطیلات است.

او با بیان اینکه مهم‌ترین کار این تیم‌ها پایش اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی است، بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضائی وقاضی کشیک درایام تعطیلات نوروزی درصورت مشاهده هرگونه تخلف با متعرضان و متخلفان به اراضی ملی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و به محاکم قضائی معرفی خواهند شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان افزود: از مردم، دوستداران طبیعت، کوهنوردان، بهره برداران، جوامع محلی، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش‌سوزی‌های احتمالی مراتب را به سرعت از طریق شماره تلفن‌های ۱۵۰۴، ۱۳۹ به یگان‌های حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.