در بسته حوادث دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ بخوانید؛

سارق منزل در دام پلیس اندیمشک/ برخورد قاطع با سارقان لوله‌های نفتی

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارق منزل در اندیمشک

 سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

باند سارقان سابقه دار در باوی منهدم شد

سرهنگ صالح مطهری راد  فرمانده انتظامی باوی  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهر شیبان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۳۲ با کار اطلاعاتی باند ۳ نفره سارقان سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مطهری راد بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد و متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۵ فقره سرقت خودرو، ۶ فقره سرقت منزل و ۴ فقره سرقت محتویات خودرو در جمع ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی باوی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی دده شدند.

برخورد با مخلان نظم و امنیت در ماهشهر

سرهنگ فرهاد شاکرمی جانشین انتظامی ماهشهر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه ۲ متهم سابقه دار، که دارای سابقه تیراندازی و حمل سلاح غیر مجاز را داشته در سطح شهرستان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی ۲ عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین انتظامی ماهشهر بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه فشنگ‌های مربوطه کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان لوله‎های نفتی در رامهرمز مهمان قانون شدند

سرهنگ یداله امیری جانشین انتظامی خوزستان گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان رامهرمز با اقدامات اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی کامیون حامل لوله‌های نفتی سرقتی را در محور کمربندی شناسایی و متوقف کردند.

او بیان داشت: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر شدند وکارشناسان مربوطه ارزش ریالی لوله‌های به سرقت رفته را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ امیری افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیریسارق کیف قاپ در ندیمشک

سرهنگ امیر عباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در برخی مناطق شهر اندیمشک، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی در این رابطه یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد:متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۶ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.