فرماندار بدره:

۱۵ تیم همیار سلامت در بدره فعالیت می‌کنند

آزادی گفت: ۱۵ تیم همیار سلامت برای جلوگیری از شیوع پیک چهارم کرونا در سطح روستا‌های دارای دهیاری شهرستان بدره در حال فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ یونس آزادی فرماندار بدره از فعالیت ۱۵ تیم همیار سلامت در شهرستان بدره خبر داد و گفت: این تیم‌ها در سطح روستا‌ها با مدیریت دهیاران و با همکاری و اهتمام مراکز بهداشت و پایگاه‌های مقاومت و همچنین شورا‌ها در راستای مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند.

او در خصوص فعالیت این تیم مطرح کرد: جلوگیری از برگزاری مراسم عزا و عروسی با جمعیت زیاد، ممانعت از حضور مردم در آرامستان ها، ترغیب مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی روزانه در خصوص خطرات افزایش شیوع کرونا با استفاده از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان از مهم‌ترین وظایف این تیم‌ها محسوب می‌شود.

آزادی با بیان اینکه با کمک تیم شبکه بهداشت و درمان و کادر پزشکی ۱۳۲ مبتلا به کرونا در این شهرستان در حال درمان و قرنطینه هستند، اظهار کرد: مجموع بستری‌های کرونا در شهرستان بدره در حال حاضر سه نفر است.

ورود خودرو‌های مناطق قرمز و نارنجی به شهرستان بدره ممنوع است

فرماندار بدره با بیان اینکه در ورودی‌های شهرستان از سمت شهرستان‌های ایلام و دره شهر گشت ایست و بازرسی مستقر می‌شود، افزود: ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی شهرستان‌های قرمز و نارنجی به شهرستان بدره ممنوع است.

او با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره کرونا است، گفت: هر شخصی که بخواهد با سهل انگاری خود قانون را زیر پا بگذارد متخلف است و طبق قانون با وی برخورد می‌شود.

آزادی مطرح کرد: کلیه مصوبات ستاد ملی کرونا برای شهر‌های با وضعیت زرد در شهرستان بدره لازم الاجرا است.

او ادامه داد: امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همکاری مردم وضعیت شهرستان به حالت آبی بازگردد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.