توضیحات نماینده مردم نیشابور درخصوص حواشی جلسه با معاون اول رئیس جمهور

در جلسه امروز استاندار خراسان رضوی با معاون اول رئیس جمهور حواشی رخ داد که احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.

  احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به حواشی جلسه امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه اشاره کرد و گفت: دیروز استاندار استان خراسان رضوی طی تماسی برای حضور در این جلسه به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی از بنده دعوت کرد تا در این جلسه حضور و سخنرانی داشته باشم.

او افزود: علی رغم میل باطنی برای حضور در این جلسه، به احترام استاندار و گرفتن مصوبه‌ای به نفع مردم امروز در این جلسه حضور یافتم که متاسفانه با بی احترامی معنادار نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان حاضر در جلسه مواجه شدم.

نماینده مردم نیشابور ادامه داد: با حضور در این جلسه در کمال تعجب متوجه شدم که زمان سخنرانی ام در این جلسه تغییر کرده  و جایگاه نشستن ما نیز حذف شده است.


بیشتر بخوانید


ارکانی بیان کرد: در ادامه به عنوان سخنران اول ضمن خیر مقدم به میهمانان و البته انتقاد از بی احترامی به نمایندگان ملت، موضوعات لازم در خصوص اهمیت توسعه و پیشرفت استان خراسان رضوی را مطرح کردم.

توضیحات نماینده مردم نیشابور درخصوص حواشی جلسه با معاون اول رئیس جمهور


او تصریح کرد: پس از ترک جلسه، متأسفانه در بیرون جلسه نیز این بی حرمتی‌ها ادامه داشت و محافظان جهانگیری مشاجره‌های لفظی با  طلایی دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی داشتند و او را تحت الحفظ در اتاقی محفوظ کرده و علاوه بر فحاشی مورد ضرب و شتم قرار دادند که اعتراض خود را از نحوه برخورد با نمایندگان خانه ملت به اطلاع   نوبخت معاون رئیس جمهور و  قالیباف رئیس مجلس رساندم.

انتهای پیام//ا.ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام اگر حرمت شکنی در بین مدیران نظام اینگونه است پس بدانید که ملت از دست دولتمردان چه می کشند . مجلس باید بدنبال تدوین قوانینی باشد که هر شهروند بتواند در جلسات شرکت و حتی دید گاه های خود را مطرح نماید . و این وظیفه مدیران نظام است که باید با سعه صدر گوش داده و رفع مشکل کنند . در اصل مدیران نظام نوکران ملتند ولی نوکری خود را به شیوه شاهان تغییر داده اند . که وظیفه مجلس اصلاح امور است . مهندس گودرزی
Japan
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ای وای
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بهتر است این روزها که داریم به انتخابات نزدیک می شویم از این حواشی پرهیز شود