دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

بیش از ۴ هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایلام انجام شد

علیمرادی گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۹لغایت دهم فروردین ۱۴۰۰، تعداد ۴۰۱۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ صیدنور علیمرادی دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۹لغایت دهم فروردین ۱۴۰۰ ، در حوزه معاونت بهداشتی ، تعداد ۴۰۱۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع انجام شده و ۱۲۳۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته جمع آوری گردیده است.

او ادامه داد: در حوزه معاونت غذا و دارو نیز در مدت مذکور تعداد ۲۳۶۰۲ مورد نسخ سرپایی و ۲۷۷۴ مورد نسخ بستری صادر شده و تعداد ۱۷۸ مورد نظارت و بازرسی توسط مسئولان و کارشناسان این معاونت صورت گرفته است.

علیمرادی مطرح کرد: همچنین ۳۲ مورد نیز نمونه برداری انجام شده و تعداد ۵۷۲ مورد پاسخگویی و ۳۸ مورد نیز کالا‌های سلامت محور فاقد استاندارد‌های لازم جمع آوری گردیده است.

او بیان کرد: در این مدت یادشده در حوزه معاونت درمان، تعداد ۲۷۲۴۹ نفر به اورژانس‌های بیمارستانی مراجعه نموده که از این تعداد ۲۴۲۶۶ نفر بیمار سرپایی و تعداد ۲۹۳۷ نفر نیز در بخش‌های مختلف بستری شده و تعداد ۱۰۱۱ مورد نیز عمل جراحی بر روی بیماران انجام شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.