نیمکت ماشین سازی یا محله برو بیا/ تغییرات متوالی تنها دستاورد آقای مدیرعامل

باشگاه ماشین سازی بعد از روی کار آمدن حامد نجفی به عنوان مدیرعامل، تغییرات زیادی را در کادرفنی داشته است.

 

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه ماشین سازی حال و روز خوبی ندارد و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. سبزپوشان تبریزی با ۹ امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارند و تقریبا برای سقوط به لیگ دسته اول، تمام سرعت‌های غیر مجاز را پشت سر گذاشته اند.

شاید اگر دقیق‌تر به موضوع نگاه کنیم، مشکلات ماشین سازی از زمانی آغاز شد که محمدرضا زنوزی تصمیم به واگذاری این باشگاه گرفت. زنوزی چند بار تلاش کرد تا ماشین سازی را در لیگ بیستم واگذار کند، اما هر بار این پروژه با شکست مواجه شد. در همین زمینه زنوزی با ارسال نامه‌ای کتبی به رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی خواستار رسیدگی به وضعیت باشگاه ریشه دار تبریزی شد. در نهایت با وساطت ششگلانی (رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی)، زنوزی قانع شد که دست کم تا پایان فصل مالکیت باشگاه ماشین سازی را بر عهده داشته باشد.

یکی از تصمیمات عجیب زنوزی در دوران مالکیتش بر ماشین سازی به انتخاب حامد نجفی در سمت مدیرعاملی این باشگاه مربوط می‌شود. نجفی پس از پایان نیم فصل اول لیگ برتر به عنوان همه کاره در ماشین سازی فعالیت خود را آغاز کرد.  

مدیرعامل ماشین سازی تصمیم گرفت هدایت این باشگاه را به مهدی پاشازاده بسپارد. با این وجود پاشازاده مدت زیادی در تبریز نماند و با توجه به مشکلات فراوان مالی فرار را به قرار ترجیح داد.  

سپس محمد سعید اخباری دوباره هدایت ماشین سازی را قبول کرد، اما تنها یک بازی طاقت آورد تا شرایط عجیب ماشین سازی را تحمل کند. اخباری پس از شکست ۲ بر صفر مقابل استقلال دیگر در تمرینات ماشین سازی شرکت نکرد تا بار دیگر شاهد تغییرات روی نیمکت این تیم باشیم. مجتبی خورشیدی که دستیار پاشازاده در ماشین سازی بود، مدتی تیم را تمرین داد و در نهایت قرار شد تا پایان فصل سرمربی ماشین سازی شود، اما حامد نجفی که ظاهرا به تغییرات علاقه خاصی دارد، در آستانه پرواز به سیرجان این مربی را برکنار کرد.

ماشین سازی که فردا (دوشنبه) باید مقابل گل گهر قرار بگیرد، چاره‌ای جز انتخاب سرمربی موقت نداشت؛ بنا بر این کاظم محمودی، سرپرست  این باشگاه با حفظ سمت سکان هدایت این تیم در بازی با گل گهر را بر عهده خواهد داشت. البته پیش از انتخاب محمودی، قرار بود بختیار حسین زاده نفر اول نیمکت ماشین سازی در بازی با گل گهر باشد، اما مسئولان این باشگاه و در راس آن‌ها حامد نجفی دوباره تغییر نظر دادند. البته حسین زاده به کاظم محمودی در هدایت ماشین سازی کمک خواهد کرد.

ماشین سازی در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا (دوشنبه) در سیرجان به مصاف گل گهر خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
آیا میدانید مسولین کرمان غیر قانونی اموال معدن مس رفسنجان را صرف استادیوم و باشگاه و.. در کرمان میکنند
بزودی زود باید جوابگوی مردم شریف رفسنجان باشند
آخرین اخبار