۸۰۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در نوروز

بیش از ۸۰۰ هزار تماس مردمی در ایام نوروز امسال با سامانه ۱۴۱ مازندران گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۸۰۰ هزار تماس از ۲۰ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین امسال با سامانه ۱۴۱ گرفته شد که اپراتور‌های سالن مانیتورینگ به ۲۰ هزار تماس پاسخ دادند.

او افزود: بیشترین تعداد تماس‌های مردمی با سامانه ۱۴۱ در روز شنبه ۲۳ اسفند پارسال و روز چهارشنبه ۴ فروردین ماه امسال بوده که در این دو روز در مجموع بیش از ۱۲۰ هزار تماس با بخش گویا و حدود ۴۵۰۰ تماس با بخش اپراتوری سامانه ۱۴۱ برقرار شده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: یکی از وظایف اداره مدیریت راه‌ها ارتباط با کاربران جاده‌ای و اطلاع رسانی به آنهاست.

او افزود: در همین راستا سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محور‌ها، انسداد یا محدودیت تردد در محور‌ها و سایر اطلاعاتی، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس گیرندگان ارائه می‌کند.

هاشمی گفت: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.

رئیس اداره مدیریت را‌های مازندران افزود: از رانندگان و کاربران جاده‌ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار