اجرای خط انتقال آب به منظور حذف آبرسانی با تانکر در میبد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد از اجرای خط انتقال آب برای آبرسانی به ایستگاه‌های برداشت آب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید دشتی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد گفت: خط انتقال آب با هدف از رده خارج شدن آبرسانی با استفاده از تانکر، افزایش رعایت نکات بهداشتی و انتقال آب شرب با کیفیت مطلوب‌تر به ۳۰ ایستگاه برداشت آب موجود در شهرستان میبد و بفروییه اجرا شد.

دشتی اظهارداشت: این عملیات با لوله گذاری به طول ۳۰ کیلومتر و با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن ‍‍‍‍‍۶۳ تا ۲۰۰ میلی متری صورت گرفت.

او با اشاره به کمبود آب با کیفیت مطلوب در ماه‌های گرم در شهرستان میبد اظهارداشت: درصدی از آب انتقالی با کیفیت بالا از طریق شبکه اجرا شده به ایستگاه‌های برداشت آب در سطح شهر انتقال داده می‌شود و شهروندان با مراجعه به این ایستگاه‌ها می‌توانند از آب شرب با کیفیت مطلوب‌تر بهره‌مند شوند.

مجید دشتی خاطر نشان کرد: این پروژه با هزینه بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال با تامین اعتبار از سوی خیرین صورت گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب میبد در پایان افزود: با توجه به محدودیت کمی و کیفی منابع آب در این شهرستان و صرف هزینه‌های قابل ملاحظه به منظور آبرسانی و بهره برداری از ایستگاه‌های برداشت، ضروریست آب شرب این ایستگاه‌ها صرفا برای مصرف شرب استفاده شود و از مصرف در موارد غیر شرب و هدر رفت آن خودداری شود.

در حال حاضر آب مصرفی شهروندان میبد از طریق آب انتقالی، منابع داخلی و ۳۰ ایستگاه برداشت آب تامین می‌شود.

انتهای پیام/و

برچسب ها: آب شرب ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار