طاهری: امیر جدیدی برای سال‌های زیادی تنیسور بوده است

سرمربی تیم ملی تنیس ایران در خصوص نفرات دعوت شده به مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس توضیحاتی را بیان کرد.

اکبر طاهری، سرمربی تیم ملی تنیس ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نفرات دعوت شده به مسابقات انتخابی تیم ملی و حضور امیر جدیدی، بازیگر مطرح کشورمان در این رقابت ها گفت: جدیدی قبل از آنکه بازیگر شود تنیسور بوده و چندین سال است که تنیس بازی می‌کند و او در دوره قبلی رقابت‌های جام حذفی تنیس حاضر بود. او از ناحیه دست آسیب دیده است و معلوم نیست بتواند بازی کند یا خیر. مسابقات انتخابی و حضور جدیدی حال و هوای تازه‌ای به تنیس کشور داده است.

سرمربی تیم ملی تنیس ادامه داد: تعداد نفرات بیشتری را به این مسابقات دعوت کرده ایم و هدف اصلی ما از این کار تزیرق یک شور و حال تازه به تنیس کشور بود. در رقابت‌های انتخابی تیم ملی محدودیت سنی نداریم و من از امیر جدیدی درخواست کردم که حضور داشته باشد و فکر نمی‌کنم این کار اشکالی داشته باشد.

طاهری در ادامه تصریح کرد: برای من جالب است که ما اعلام حضور بازیکنان را قبل از سال جدید داده بودیم، ولی در این چند روز بسیار به آن پرداخته شد. یک مسابقات انتخابی در پیش داریم و مشخص نیست چه کسی انتخاب خواهد شد، ولی این مسابقات باعث شده که تنیس کشور بیشتر دیده شود.

طاهری در خصوص استفاده از حمیدرضا نداف و شاهین خالدان گفت: نداف در صربستان و خالدان در آمریکا حضور دارند، ولی برنامه ما استفاده از حداکثر پتانسیل تنیس کشور در مسابقات دیویس کاپ است. اگر شرایط این ۲ مساعد بود از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

طاهری در خصوص شرایط زمین‌های تمرین تیم ملی تنیس عنوان کرد: قاعدتاً با توجه به اینکه فدراسیون زمین‌های خود را از دست داده است مشکلاتی خواهیم داشت. مسابقات انتخابی در ورزشگاه شیرودی برگزار خواهد شد. فدراسیون نیاز دارد که چند زمین را برای مسابقات و اردو‌ها در اختیار داشته باشد و این جزو الزامات هر فدراسیونی است. مطمئن هستم که رئیس و دبیر فدراسیون تنیس به شدت پیگیر حل مشکل زمین‌های تنیس برای تیم‌های ملی هستند.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران در پایان گفت: از رسانه‌هایی که  بیشتر به تنیس می‌پردازند تشکر می‌کنم و پرداختن به اخبار تنیس انگیزه خوبی در تنیسور‌ها و افراد جامعه به وجود می‌آورد. امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی خوب از پتانسیل موجود در تنیس استفاده و نتایج خوبی را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
خدا شاهده اگه بازیگر نبود دعوت نمیشد قشنگ معلومه دنبال تبلیغات بودن
آخرین اخبار